לפיד לקח לעצמו קרדיט על ניצחון מרד הפסטה, גיא לרר תקף: "יודעים מה? אין בעיה"

גיא לרר פתח בקמפיין "מרד הפסטה" מיד עם היוודע על עליית המחירים, אוסם בתחילה הקפיאה את ההעלאה ובסופו של דבר נכנעה וביטלה אותה. לרר זועם על לפיד: "עשרות אלפי השיתופים לא היו חשובים כנראה. עובדה, הם לא הזכירו ברמז"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/22 12:41 ה באדר א'

לפיד לקח לעצמו קרדיט על ניצחון מרד הפסטה, גיא לרר תקף: "יודעים מה? אין בעיה"
גיא לרר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גיא לרר מגיש התכנית הצינור, ידוע ככזה שמצליח פעם אחר פעם לעורר את השטח דרך הרשתות החברתית ולרתום את הציבור למאבקים. כך גם היה במאבק על גל העלאת מחירי מוצרי המזון. בחשבון הפייסבוק של הצינור, החלה מחאה רבתי נגד מחירי המזון, המחאה שקיבלה את השם העממי 'מרד הפסטה' חרכה את הרשת, והרשתות החברתיות הוצפו באלפי סרטונים של אמהות שמכינות פסטה מחברה זולה יותר שאינה אוסם.

לאחר שצברה תאוצה הצטרפו אליה גם מובילי דעת קהל בהם הצל ויובל המבולבל, אוסם, שגלי המחאה כוונו אליה ישירות החליטה להקפיא את העלאת המחירים, והמחאה לא שככה מה שגרם לה לאחר מכן לבטל לגמרי את עליית המחירים.

גיא לרר שהוביל את המחאה, תקף היום את שר החוץ יאיר לפיד שבראיון  בתכנית 'אופירה וברקו', לקח לעצמו את הקרדיט על ההצלחה בביטול העלאת המחירים תוך התעלמות בוטה מהקמפיין   המוצלח שניהל. 

אם אתם כאלו גיבורים במלחמה נגד יוקר המחיה למה שלא תראו לנו איך אתם מבטלים את עליות המחירים בתחומים שאתם כן אחראיים להם?

בציוץ בטוויטר כתב לרר "שומע הבוקר את ליברמן ולפיד מתרברבים שמרד הפסטה הצליח בזכותם. עשרות אלפי השיתופים ועבודת המטה בשבועות שלפני לא היו חשובים כנראה. עובדה, הם לא הזכירו ברמז.

את הראיון של ליברמן לפני חודש שבו הודיע שהוא לא מתכוון לדבר עם החברות כי זה לא התפקיד שלו - אולי בדינו ממוחנו הקודח

לסיום כתב לרר "יודעים מה? אין בעיה. אם אתם כאלו גיבורים במלחמה נגד יוקר המחיה למה שלא תראו לנו איך אתם מבטלים את עליות המחירים בתחומים שאתם כן אחראיים להם? למשל, חשמל. למשל, דלק. מה אומרים?"