בלבוש מסורתי: הנשיא הרצוג ורעייתו ביקרו במסגד שייח' זאיד שבאבו דאבי

נשיא המדינה מסכם את ביקורו ההיסטורי באיחוד האמירויות וצפוי בהמשך היום לחזור ארצה. "הביקור הזה מסמל תקווה, שלום ועתיד גדול לאומותינו, לאזור ולעולם כולו"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 31/01/22 16:50 כט בשבט התשפב

בלבוש מסורתי: הנשיא הרצוג ורעייתו ביקרו במסגד שייח' זאיד שבאבו דאבי
צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

כחלק מביקורם באיחוד האמירויות, נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל סיירו היום (ב'), במסגד שייח' זאיד שבאבו דאבי. בפתח סיורם חתם הנשיא בספר האורחים של המסגד ולאחר מכן שמעו השניים על הקמת המסגד ובנייתו והביעו התפעלותם מהאדריכלות הייחודית והמפוארת.

עם הגעתם קיבלה רעיית הנשיא פריט לבוש מסורתי ייחודי שנתפר במיוחד עבורה. בכך, חתם נשיא המדינה את ביקורו באיחוד האמירויות. בהמשך היום יעשו הנשיא ורעייתו את דרכם חזרה ארצה לישראל.

הנשיא הרצוג

הנשיא הרצוג צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

הנשיא יצחק הרצוג סיכם את ביקורו ההיסטורי ואמר: "אני מסיים ביקור היסטורי ומרגש מאוד באיחוד האמירויות בהזמנתו של מנהיג גדול, יורש העצר שייח' מוחמד בן זאיד, ושל ממשלתו. הפוטנציאל בין שתי המדינות הוא ענק, עצום. אנחנו באמת יכולים להוביל את המזרח התיכון לאופק חדש של שלום, שגשוג, שיתוף פעולה, השקעות משותפות ופיתוח משותף". 

הנשיא הרצוג

הנשיא הרצוג צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

"יש רק שתי אלטרנטיבות לעתיד האזור הזה. האחת היא אפשרות של שלום, שגשוג, שיתוף פעולה, השקעות משותפות ואופק חדש לאנשים, או לחילופין, האפשרות שאיראן מציגה, של ערעור היציבות באזור תוך שימוש בשלוחותיה על מנת להפעיל טרור. אלו הן שתי האפשרויות, והביקור הזה מסמל תקווה, שלום ועתיד גדול לאומותינו, לאזור ולעולם כולו".