בחסות הקורונה: הימין הפגין בצמתים וגם בזום

אלפי בני אדם משתתפים בהפגנות הימין ברחבי הארץ, זאת בנוסף להפגנת ה-101 שנערכת בזום, לאחר שראש המועצה יוסי דגן חלה בקורונה. "אותה ממשלה שאישרה חשמל לבדואים באותו יום, כנגד כל מוסר אנושי, לקחה את עגלת החשמל מחומש"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 18/01/22 20:19 טז בשבט התשפב

בחסות הקורונה: הימין הפגין בצמתים וגם בזום
הפגנת הימין בזום, צילום: דוברות

20,000 בני אדם משתתפים הערב (ג') בהפגנת הענק של הימין בזום אותה יזם ראש מועצת שומרון יוסי דגן, שחלה בקורונה, וקרא לקיים הפגנת ענק בזום - כהפגנה ה-101, זאת בנוסף להפגנות שמתקיימות בצמתים רחבי הארץ ביוזמת הארגונים: "מחאת הקו האדום", ומטה המאבק הלאומי. 

הרב אליקים לבנון, רב השומרון, פתח את ההפגנה ואמר: "בימים האלה אין מלך בישראל. הממשלה איבדה שליטה, חברי ממשלת ישראל, ההפגנה הזו נועדה לקרוא לכם. תתעשתו. אנחנו עם ממשלה כזה מרגישים קירחים מכל הצדדים והארץ בוכה. ארץ ישראל היא ארץ חיים, ותפקידנו לחזק את האחיזה בה. יהי רצון שהקב"ה יאיר עינינו ויעשת את הממשלה שתתחיל לבנות, ולתת אישורים בהחלטת ממשלה לחזרה לחומש".

צילום: ללא

הרב שמואל אליהו, רבה של צפת: "אני שמח מאוד שיש אנשים שאוהבים את עם ישראל, אוהבים את ארץ ישראל, אוהבים את המדינה ויצאו להפגין. זה כואב לנו וזה בדמנו. כשרות, גיור, כותל, התיישבות,  נצא ונאמר בכל מקום, אנחנו רוצים ודורשים מדינה יהודית". 

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הדגיש: "אנחנו נמצאים בימים קשים מאוד. ודבר אחד שיצא טוב זו ההבנה שאנחנו עם אחד. אותה ממשלה שאישרה חשמל לבדואים באותו יום, כנגד כל מוסר אנושי, לקחה את עגלת החשמל מחומש. הממשלה הזו  נכשלת בכל המבחנים גם בשומרון וגם בנגב, ונלחמת בעם שלה במקום באויבים שלה". 

"הפנים הבולטות של הממשלה הם יאיר גולן ועומר בר לב ודברי השטנה שלהם. הם הצהירו שהם הקימו ממשלת ריפוי, והפכו לממשלת פינוי. ממשלת האיחוי הפכה לממשלת השנאה בחסות יאיר גולן. שנאה לכל מה ששונה ואחר, ואנחנו נמצאים כאן ביחד ואנחנו אומרים לממשלה, תתחלפי. אלפי היהודים שנמצאים בגשרים ובצמתים הראו שעם הזה ראוי למשהו אחרי ויביא משהו אחר. לעולם לא נתייאש ואנחנו ננצח בעז"ה".

יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ': "האמת בצד שלנו, ההיסטוריה בצד שלנו. אסור לנו לגמגם. ונחזור להנהיג את מדינת ישראל. אני מסתובב ברחובות. נמצא כאן עכשיו בנתניה, יש הרבה כאב אבל אנשים הולכים בראש זקוף, והחלק הבריא של מדינת ישראל יחזור להנהיג את מדינת ישראל. זה המקום להודות גם ליוסי דגן שמוביל את המאבק הזה בכל הכוח".

בצלאל סמוטריץ

בצלאל סמוטריץ' צילום: ללא

אסף פאסי, תושב עתניאל שבהר חברון ציטט את ראש הממשלה בנט על החשיבות הגדולה ביותר בעת הזו: "'אחרי כמעט שנתיים במועצת יש"ע', אמר בנט לפני כעשור, 'נורא ברור היום שהמאבק האמיתי הוא על צביון למדינה. השאלה הגדולה היום היא האם תהיה פה מדינה יהודית או מדינת כל אזרחיה'.
נפתלי ואיילת, כיום אתם מנהיגים את מדינת ישראל יחד עם מי שאתם כיניתם "אחות החמאס". אתם מסייעים בפועל לתוכנית פייאד שמטרתה לחבר את עזה, דרך הנגב להר חברון, שבוע שעבר עם חוק החשמל הבזוי הנחתם אבן פינה מחודשת לתוכניתם של שונאינו, שמטרתה ליצור רצף טריטוריאלי שיחנוק את מדינת ישראל כולה. אתם מכירים היטב את הדברים. שנים צרחתם וצעקתם כנגד התוכניות הללו שהיום, אתם הופכים להיות חלק מביצועם וממימושם בשטח". 

צילום: ללא