במעמד הרב אליקים לבנון: רב חדש לקהילת הגרעין התורני ברמלה

לאחר תהליך ארוך בתוך הקהילה, נבחר רב ומנהיג לקהילת הגרעין התורני עמיחי ברמלה | מי שנבחר לתפקיד הוא הרב יוסף ישראלי המתגורר בעיר כעשר שנים, ומשמש כר"מ בישיבת ההסדר וכרב בית הכנסת סוכת שלום בעיר

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/21 19:30 יח בטבת התשפב

במעמד הרב אליקים לבנון: רב חדש לקהילת הגרעין התורני ברמלה
הרב יוסף ישראלי, צילום: אביתר פיזוב

הרב יוסף ישראלי, נשוי ואב לשמונה, נבחר לתפקיד רב קהילת הגרעין התורני עמיחי ברמלה. הרב ישראלי מתגורר בעיר כעשר שנים, והוא בוגר הישיבה הגבוהה באלון מורה, שם הוסמך לרבנות. הרב ישראלי חבר הגרעין התורני, משמש בשנים האחרונות כר"מ בישיבת ההסדר בעיר וכרב בית הכנסת סוכת שלום.

אמש (ג') התקיים טקס ההכתרה המרגש בנוכחות רבו של הרב יוסף ישראלי - רב השומרון הרב אליקים לבנון. בטקס נכח גם רבני הקהילות, ראש העיר מיכאל וידל ומשפחות קהילת הגרעין. בסיום הטקס בירך הרב יוסף ברכת שהחיינו ואמר שנפלה בחלקו הזכות להוביל את קהילת הגרעין התורני, כקהילה תורנית מובילה בעיר רמלה. 

הגרעין התורני שמונה היום כ-120 משפחות, והולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות עם משפחות צעירות שמצטרפות לעיר. עשרות מיזמים בתחומים שונים בכל רחבי העיר, שולחנות שבת ציבורים, בית תמחוי, מרכז משפחה ייחודי, תלמוד תורה, מרכז זהות יהודית, פרויקט רבני קהילות ליל שישי לגברים ומדרשה לנשים ועוד.

הרב אליקים לבנון רב השומרון הדגיש את חשיבות המרא דאתרא ובירך את הרב יוסף ומשפחתו בהוספת תורה ואור גדול בגרעין ובעיר. הרב אוריה שחור רב בית הכנסת המרכזי, דיבר על תכונותיו של יוסף הצדיק והקשר למינוי הרב חדש, ובירך את הרב שיזכה להוביל את הקהילה מעלה מעלה. ראש העיר חיזק והדגיש את שיתוף הפעולה החשוב בין הגרעין לבין העיריה.

הוועד המנהל של הגרעין התורני הודה לחברי הקהילה שהובילו את התהליך ובירך את הרב שיוביל את הקהילה בתורה ובהלכה באהבה ואחווה. מנכ"ל הגרעין התורני, מוטי אהרון הוסיף בהתרגשות את השמחה והחשיבות של הכתרת התורה כגולת הכותרת של הקהילה.

צילום: אביתר פיזוב

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן