ראיון יוסי דגן תוקף את בנט: "ממשלת הריפוי הפכה לממשלת הפינוי"

הגענו אל מאהל המחאה מול משרד ראש הממשלה וישבנו לשיחה עם מקים המאהל, ראש מועצת שומרון. "מסדירים את הבניה הלא חוקית בנגב ואת הישיבה בחומש רוצים להרוס" | קטי שטרית: "אתם מתמודדים עם אובדן העשתונות הערכי של הממשלה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 09/01/22 14:30 ז בשבט התשפב

יוסי דגן תוקף את בנט: "ממשלת הריפוי הפכה לממשלת הפינוי"
יוסי דגן, צילום: חדשות כיפה

מאות רבות של מפגינים מול ישיבת הממשלה במאהל המחאה מול משרד ראש הממשלה. בהובלת ראשי הרשויות ביו"ש הפגינו היום (א') מול ישיבת הממשלה בירושלים. ישבנו לראיון עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן, שתקף את בנט ואמר לנו: "הפכנו לאזרחים סוג ד'". 


(יוסי דגן בראיון לחדשות כיפה).

בהפגנה לוקחים חלק רבנים, אישי ציבור וראשי רשויות מיהודה ושומרון, בניהם יוסי דגן (שומרון), שי אלון (בית אל), חננאל דוראני (קדומים), אליהו ליבמן (קריית ארבע), וחברות הכנסת אורית סטרוק וקטי שטרית.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר: "הגענו מהשומרון, מירושלים, מהדרום, מכל הארץ, מאות אנשים אל מול ישיבת הממשלה כדי לומר די נמאס לנו. הביזיון הזה שהיה כאן בשבוע שעבר, שבאותו יום שהממשלה מאשרת את החוק השערורייתי של חיבור חשמל למאחזים הבדואים שמשתלטים על אדמות הנגב, ובאותו יום בדיוק אתם הממשלה מנתקים את החשמל והורסים בתים בחומש - איזו בושה! איזה כשל ערכי!".

דגן הוסיף כי "ממשלת הריפוי הפכה לממשלת הפינוי. עם ישראל כולו לא ייתן לדבר הזה להמשיך, עם ישראל יחליף את הממשלה בממשלה לאומית. הגענו לכאן מול משרדך ראש הממשלה, כי האחריות היא עליך. האחריות היא עליך ועל כל חברות וחברי הממשלה שלך. אנחנו נשב כאן כל השבוע באוהל, גם בגשם. אתם נכשלים ואנחנו כאן כדי לזעוק ולהציב את המראה ולעצור את החרפה הזו. גם בחומש שבשומרון, גם בנגב, וגם כאן בירושלים. עם ישראל מאוחד. עם ישראל לא יוותר. ועם ישראל ינצח. עם ישראל חי!", סיים דגן.

ח"כ קטי שטרית הגיעה לתמוך במפגינים ואמרה: "הגיע הזמן לצאת לשטח! הגעתי לכאן כדי לתמוך בראשי ההתיישבות ובנוער בדור הממשיך של ההתיישבות. אתם מתמודדים עם אובדן העשתונות הערכי של הממשלה הזו. אנחנו שומרים על המדינה שלנו ועל הדגל שלנו כי אנחנו חיים במדינה יהודית וכך נמשיך לחיות".

כזכור בסוף השבוע האחרון הוקם מאהל מחאה מול משרד ראש המשלה על ידי ראש מועצת שומרון יוסי דגן ואנשי חומש. במהלך כל השבוע צפויים ראשי מועצות ביהודה ושומרון לקיים במקום מחאה, למקום צפויים להגיע ראשי ערים, חברי כנסת ומוחים מכל רחבי הארץ ולערוך שורה של אירועי מחאה כנגד מדיניות הממשלה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן