זה האימוג'י שהשתמשו בו הכי הרבה ב-2021

כמעט כולנו משתמשים באימוג'ים בהתכתבויות, בהודעות וברשתות החברתיות השונות. הפרצופים הצהובים מקצרים התכתבויות ועוזרים לנו להביע את רגשותינו - אז איזה מהם היה הכי נפוץ השנה? ואיזה אחד עשה את הקפיצה הכי גדולה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/12/21 17:01 ב בטבת התשפב

זה האימוג'י שהשתמשו בו הכי הרבה ב-2021
אימוג'ים, צילום: shutterstock

המחקרים קובעים כי 92% מאיתנו משתמשים באימוג'ים (סימלונים בעברית) בהתכתבויות, בהודעות וברשתות החברתיות השונות. הפרצופים הצהובים מקצרים התכתבויות ועוזרים לנו להביע את דעתנו וריגשותנו, לפעמים טוב יותר ממילים. מאפשרים להביע רגשות לא פחות טוב מאשר במילים ובמשפטים. אז איזה אימוג'י הוא הפופולרי ביותר?

התשובה נמצאת אצל "Unicode", אחד מהארגונים החשובים ביותר בעולם בכל הקשור לאמוג'ים. על פי הממצאים של הארגון, את התואר קטף הסימלון פנים עם דמעות של שמחה (Face with tears of joy), עם 5% מכלל הסימלונים בהם השתמשנו בשנה החולפת. הוא והאמוג'י הבא אחריו ברשימה, לב נמצאים בפסגה, הרבה לפני כל האמוג'ים האחרים.

בהמשך העשירייה הראשונה נמצאים עוד אמוג'ים שמביעים רגשות חיוביים: מתגלגל על הרצפה וצוחק (ROFL) במקום השלישי. אחריו, הסימון של האגודל למעלהנשיקה עם לב ופשוט חיוך. האימוג'י של הפרצוף הבוכה מדורג במקום החמישי. 

הפרצוף המחייך עם משקפי השמש נמצא במקום ה-31, הקוף שחוסם את עיניו ב-54. האימוג'י של הקקי המחייך – במקום ה-98 בלבד. האימוג'י שרשם את העלייה הגדולה ביותר הוא זה של עוגת יום ההולדת, שזינק מהמקום ה-113 ל-25.

הזרוע השרירית היא איבר הגוף הפופולרי ביותר והפרפר הוא החיה שאנחנו הכי אוהבים להשתמש באמוג'י בשיחות הכתובות. בנוסף, אנחנו משתמשים יותר בסמלונים של פרחים מאשר של בעלי חיים.