רצח יהודה דימנטמן | צה"ל הודיע על כוונתו להרוס את ביתו של מחבל נוסף

משפחתו של אחד מהמחבלים שהשתתפו ברצח תלמיד הישיבה בחומש בחודש שעבר קיבלה הודעה על כוונת צה"ל להרס ביתו ובאפשרותה להגיש השגה ביחס להריסה

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 12/01/22 18:57 י בשבט התשפב

רצח יהודה דימנטמן | צה"ל הודיע על כוונתו להרוס את ביתו של מחבל נוסף
באדיבות המשפחה, צילום: יהודה דימנטמן ז"ל

חודש עבר מאז נרצח יהודה דימנטמן במהלך פיגוע רצחני, כאשר רכב ישראלי שיצא מחומש לכיוון שבי שומרון ספג יריות ממארב. דובר צה"ל הודיע היום (ד') על כוונתי להרוס את המבנה בו התגורר מחבל נוסף, דימנטמן הי"ד. 

כמו כן, נמסרה הודעה למשפחת המחבל מוחמד ג'ראדאת על כוונת צה"ל להרוס את המבנה בו התגורר המחבל, אשר היה מעורב בפיגוע הירי שאירע במהלך החודש שעבר. דובר צה"ל ציין כי למשפחת המחבל ניתנה אפשרות להגיש השגה ביחס להריסה. יש לציין כי הצו חל על כל הבית. 

כזכור, לפני כשלושה שבועות פעלו כוחות צה"ל בכפר סילת אל ח'רתיה שבמרחב החטיבה המרחבית "מנשה", ומיפו את ביתם של שני שני המחבלים שרצחו את יהודה דימנטמן הי"ד. "המיפוי בוצע לצורך בחינת האפשרות להריסת הבית", נכתב כמקובל בהודעת דובר צה"ל. אמש (ג') דיווחנו כי המשפחה השגה והריסת הבית מתעכבת. נזכיר כי במקרה דומה לפני כשלוש וחצי שנים, קיבל צה"ל את השגת משפחת המחבל שרצח את עדיאל קולמן הי"ד, בנימוק שהרוצח סבל מבעיות נפשיות. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן