בנט מברך על לכידת המחבלים: "כל מחבל צריך לדעת שהוא על זמן שאול"

לאחר שהלילה נתפסו ארבעה מחבלים מהחוליה שביצעה את הפיגוע בו נרצח יהודה דימנטמן ז"ל, ראש הממשלה ושר הביטחון מברכים: "נמשיך לרדוף את הטרור ולבוא חשבון עם  כל מי שיפגע או ינסה לפגוע באזרחי ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/21 08:57 טו בטבת התשפב

בנט מברך על לכידת המחבלים: "כל מחבל צריך לדעת שהוא על זמן שאול"
בנט בחפ"ק, צילום: דוברות רוה"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר לפנות בוקר  (א') בחפ"ק המבצעים ועקב מקרוב אחר תפיסת המחבלים החשודים בביצוע הפיגוע בשומרון, בו נרצח יהודה דימנטמן ז"ל. רה"מ בנט נכח בחפ"ק לאורך כל שעות המבצע וקיבל סקירה מבכירי השב"כ על המאמץ המודיעיני והמבצעי שהוביל למעצר. בחפ"ק נכחו ראש השב"כ וסגנו, אלוף פיקוד מרכז, מפקד אוגדת איו"ש, מפקד הימ"מ, מפקדים בשב"כ וגורמים נוספים.

יהודה דימנטמן ז"ל

יהודה דימנטמן ז"ל צילום: ללא קרדיט

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "אני מברך את שב"כ, צה"ל וימ"מ על סגירת מעגל מהירה, בשילוב זרועות ובשיתוף פעולה, שהביאו לתפיסת המחבלים מהפיגוע בשומרון. יידע כל מחבל כי מדינת ישראל תבוא עמו חשבון. אי אפשר להסתתר לאורך זמן. כל מחבל צריך לדעת שהוא על זמן שאול. אני מבקש למסור למשפחתו של יהודה דימנטמן הי"ד - הכאב עצום, אבל הטרור לא ינצח ולא יזיז אותנו ממקומנו".

גם שר הביטחון בני גנץ בירך ואמר: ""מברך את כוחות הביטחון, בהובלת צה"ל והשב"כ על פעולה מהירה, מקצועית ונחושה לאיתור המחבלים שאחראים לרצח יהודה דימנטמן ז"ל. נמשיך לרדוף את הטרור ולבוא חשבון עם  כל מי שיפגע או ינסה לפגוע באזרחי ישראל".


(תיעוד מהמעצר).

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן