אלמנתו של אלדד פרי בצעד שיפגע לרוצח בכיס

אלמנתו של יזם הנדל"ן אלדד פרי ז"ל הגישה לבית המשפט בקשה לעקל את נכסיו של האיש שרצח את בעלה, בית המשפט עיקל את נכסיו | "אלדד תמך בי וביתר הילדים בנדיבות וביד רחבה וסיפק לנו רמת חיים גבוהה ביותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/01/22 20:04 כח בטבת התשפב

אלמנתו של אלדד פרי בצעד שיפגע לרוצח בכיס
אלדד פרי ז"ל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

למעלה מחודשיים חלפו מאז נרצח יזם הנדל"ן אלדד פרי ביריות בצאתו מבית הכנסת בו נהג להתפלל ברחובות. לאחר שהמשטרה הודיעה כי פענחה את הרצח, והחשוד הוא דניאל קידר, תושב ראשון לציון בן 64, תכנן את הרצח במשך שבעה חודשים, בית המשפט התיר צו עיקול זמני על נכסיו של החשוד, כך על פי דיווח של כלכליסט. 

אלמנתו של המנוח, נעה, הגישה בקשה לבית המשפט המחוזי מרכז, זאת לקראת הגשת תביעה כספית נגד החשוד ברצח קידר, על הנזק הכלכלי שנגרם להם כתוצאה מהרצח, שכן פרי סיפק תמיכה כלכלית למשפחתו, שמאז הרצח נקלעו לקשיים. 

"אלדד תמך בי וביתר הילדים בנדיבות וביד רחבה וסיפק לנו רמת חיים גבוהה ביותר, הגם שנפגעה בשנה האחרונה עקב הסתבכותו הכלכלית", כך נכתב בבקשה של האלמנה שהוסיפה כי היא מתפרנסת מקצבת שארים של הביטוח הלאומי ומתרומה של עמותת איגוד הרבנים בסך של 6,000 שקלים. 

על פי המשטרה, קידר ביצע את הרצח לאחר שהתבקש לשלם מאות אלפי שקלים כדי לקבל את שתי הדירות שרכש מפרי בפרויקט בלוד, בנוסף לשני מיליון שקלים ששילם קודם לכן. 

במהלך החקירה, בדקה היחידה המרכזית יותר מ-2,000 חשודים אפשריים ברצח, בהם שותפיו של פרי ז"ל, בעלי השקעות, מלווים ורוכשי דירות. בהתאם לצורכי החקירה והתפתחותה, האריך בית המשפט את מעצרו של החשוד מעת לעת, והבוקר תוגש על ידי פרקליטות מחוז מרכז הצהרת תובע נגד החשוד ובימים הקרובים יוגש כתב אישום ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.