איילת שקד וניר אורבך הגיעו לניחום אבלים אצל משפחת יהודה דימנטמן הי"ד

השרה איילת שקד הגיעה לניחום משפחתו של יהודה דימנטמן הי"ד יחד עם יו״ר סיעת ימינה, ח״כ ניר אורבך | "סיפרו לי כמה היה לו חשוב שהישיבה בחומש תמשיך לפעול ולשגשג"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 20/12/21 17:35 טז בטבת התשפב

איילת שקד וניר אורבך הגיעו לניחום אבלים אצל משפחת יהודה דימנטמן הי"ד
איילת שקד, צילום: ללא

שרת הפנים, איילת שקד הגיעה היום (ב') לניחום אבלים אצל משפחת יהודה דימנטמן הי״ד. השרה הגיעה לניחום המשפחה יחד עם יו״ר סיעת ימינה, ח״כ ניר אורבך, ראש מועצה איזורית שומרון, יוסי דגן ויו״ר מועצה מקומית מבשרת ציון, יורם שמעון.

איילת שקד: "יהודה נרצח בידי מחבלים ארורים"

שרת הפנים, איילת שקד סיפרה: ‏״הגעתי לנחם את משפחתו של יהודה דימנטמן הי״ד שנרצח ביום חמישי בידי מחבלים ארורים. הוריו של יהודה העמידו משפחה לתפארת של 12 אחים ואחיות כולם ערכיים, אוהבי העם והארץ וחדורי תחושת שליחות עמוקה למען מדינת ישראל.

משפחתו סיפרה לי בהתרגשות על מסירות הנפש של יהודה למען ארץ ישראל עם ישראל ותורת ישראל. יהודה היה הרוח החיה בכל מקום בו נכח, הרקיד את כולם בחתונות והוביל את הטיולים המשפחתיים. אלמנתו היקרה, אתיה סיפרה כמה הוא אהב ללמוד בחומש וכמה חשוב היה לו שהישיבה תמשיך לפעול ולשגשג. הוריו הודו לצה״ל ולכוחות הביטחון על הנחישות והתפיסה המהירה של המחבלים".

היום פורסם כי לאחר 16 שנות פעילות ודווקא אחרי הרצח של תלמיד ישיבת חומש יהודה דימנטמן, הוחלט להרוס את הישיבה. כך אמרה היום אלמנתו של הנרצח אתיה דימנטמן: "לצערי הרב נודע לי שעומדים להרוס את חומש" אמרה בדמעות "משחקים במשפחה שיושבת שבעה כאילו אנחנו בובות, משחקים בלי רגש.

אתיה פנתה לראש הממשלה: "בנט, גדלת על ערכים של תורה ומוסריות, ויהודה היה איש של צדק. זה נראה משהו קטן לבקש שהישיבה תישאר בחומש אבל זה משהו גדול שקשור לגאולה. ביום חמישי נעלה לקבר ומשם נצעד חזרה לחומש. אנחנו מזמינים את כל עם ישראל לצעוד איתנו, בואו לצעוד איתי ועם דוד ועם כל המשפחה. מי שיבנה את חומש לא יצטער".