ימים אחרי הפיגוע: המנהל האזרחי הרס מבנים בחומש. צפו

לפני שעה קלה הרס המנהל האזרחי כמה מבנים בחומש. "את בתי המחבלים הם לא הורסים אבל את הישיבה כן", כתב סמוטריץ' והוסיף: "אלפים ורבבות יאבקו בהחלטה האומללה הזו, וינצחו". אלמנתו של יהודה קראה לבנט להסדיר את היישוב

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/21 13:15 טו בטבת התשפב

ימים אחרי הפיגוע: המנהל האזרחי הרס מבנים בחומש. צפו
ההרס הבוקר, צילום: ישיבת חומש

ימים מועטים אחרי הפיגוע בו נרצח יהודה דימנטמן הי"ד, לפני שעה קלה קלה הרס המנהל האזרחי מספר מבנים בחומש. מאז הפיגוע וההלוויה הגיעו תושבים ואנשים נוספים לחומש בכדי לחזק את המקום ואף נאסף כסף לחיזוק ההתיישבות במקום. אלמנתו של דימנטמן קראה לבנט להחזיר את ההתיישבות במקום. אביו של יהודה אמר: "התבשרנו אתמול באמצע על תפיסת המחבלים, הדבר מאוד חשוב אבל באבל הקשה שלנו זו נחמה פורתא, הצוואה של יהודה, במקום שהוא נרצח, שאנו דורשים שהישוב חומש יוסדר".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר: "‏ממשלת השמאל הרופסת החליטה להעניק פרס לטרור והורתה לצה"ל ולמשטרה לחסל את הישיבה בחומש בתגובה לפיגוע שבו נרצח יהודה דימנטמן הי"ד. את בתי המחבלים הם לא הורסים אבל את הישיבה כן. הם יפגשו מולם אלפים ורבבות אוהבי הארץ נחושים שיאבקו בהחלטה האומללה הזו וינצחו אותם. כולנו נהיה שם".

יהודה דימנטמן ז"ל

יהודה דימנטמן ז"ל צילום: ללא קרדיט

גם ח"כ אורית סטרוק הוסיפה: ‏"נפתלי בנט, אתה בטוח שאתה רוצה ללכת בדרכו של אריק שרון ולהיות ראש הממשלה שמשלים את הגירוש מחומש? אתה, שאמרת בראשית דרכך הפוליטית, שהיית מסרב פקודה לגרש יהודים? אתה, שהבטחת, גם ערב הרמת הממשלה הרעה והמסוכנת הזאת, שלא יהיו נסיגות? אתה תגרש עכשיו את ישיבת חומש במקום לאשר ולחזק אותה?".

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר מסר בתגובה: "דמו של הנרצח בפיגוע  חומש עדיין מבעבע ומה שגנץ ובר לב עושים זה להרוס את פרויקט חייו ולתת פרס לטרור. במקום לפנות אלפי מבנים בלתי חוקיים של ערבים, צה"ל מפנה מתיישבים ששומרים על המדינה וצריך לתת להם צל"ש".


(הריסת הישיבה)