הותר לפרסום: מאיר רובינשטיין הוא ראש העיר ששמו נקשר בפרשת הרצח והחטיפה

פרשת הרצח והחטיפה: מאיר רובינשטיין הוא ראש העיר החרדי החשוד במעורבות בפרשה. הוא מכהן כראש עיריית ביתר עילית. "הקשר של ראש העירייה לרצח הוא כמו הקשר שלו לרצח ארלוזורוב", אמר עורך דינו

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/21 10:41 י בטבת התשפב

הותר לפרסום: מאיר רובינשטיין הוא ראש העיר ששמו נקשר בפרשת הרצח והחטיפה
מאיר רובינשטיין, צילום: Nati Shohat/Flash90

הותר לפרסום כי מאיר רובינשטיין, ראש עיריית ביתר עילית הוא החשוד במעורבות ברצח אברהם אדרי ז"ל בשנת 1990. רובינשטיין נעצר בתחילת החקירה של אירועי הרצח וההיעלמות בירושלים לפני יותר מ-30 שנה, ושוחרר לאחרונה.

בסוף החודש שעבר נלקח הרב אליעזר ברלנד, החשוד במעורבות ברצח הנער ניסים שטרית ואבי אדרי לפני כשלושים שנה, בידי המשטרה לבית קברות בירושלים. ברלנד הופגש עם משפחתו של הנרצח אבי אדרי ז"ל. כך נחשף היום במהלך דיון בבית המשפט בירושלים על הארכת מעצרו של הרב ברלנד.

לפני כשבוע הותר לפרסום כי בנימין זאבי, בנו של השר לשעבר רחבעם זאבי ז"ל, הוא אחד הנאשמים ברצח הנער ניסים שטרית ז"ל לפני כשלושה עשורים. בית המשפט דחה את בקשתו לאסור את שמו בפרסום, והתיר את פרסום שמו. זאב בן ה-69, נעצר לפני יותר מחודש וגם לאחר הגשת כתב האישום נגדו נאסר שמו בפרסום.

ראש העיר החרדי נכח בזירת הרצח

העבירות המיוחסות לו הן רצח וקשירת קשר לביצוע פשע. בנוסף, על פי המשטרה, החשוד נכח בזירת הפשע בזמן הרצח והיה קטין באותה תקופה. בדיווח בכאן 11 נאמר כי על פי עדויות מתיק החקירה, ראש העיר החרדי היה הנהג ברכב שהוביל את אדרי לזירת הרצח ביער רמות כאשר היה מחופש לאישה. פרט נוסף מהעדויות שפורסמו הוא שאליעזר ברלנד הורה לסרס את אדרי, אך המעורבים היכו אותו נמרצות והוא מת, לאחר כן הם דיווחו כי זו היתה "תאונת עבודה". 

עו"ד אריאל עטרי, המייצג את רובינשטיין, אמר לאתר N12: "הקשר של ראש העירייה לרצח הוא כמו הקשר שלו לרצח ארלוזורוב. כראייה לכך, בית המשפט החליט לשחרר אותו ללא הגשת כתב אישום".