בציוץ פרידה: ג'ק דורסי מנכ"ל ומייסד טוויטר פורש מתפקידו

ג'ק דורסי, שהקים את הרשת החברתית הפופולרית להעברת מסרים קצרים עוד בהיותו סטודנט, מסיים את תפקידו, "לטובת החברה". מנהל הטכנולוגיות צפוי להחליף אותו, ומאז פרסום ההודעה מניות החברה זינקו

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/21 08:41 כו בכסלו התשפב

בציוץ פרידה: ג'ק דורסי מנכ"ל ומייסד טוויטר פורש מתפקידו
צילום: shutterstock

ג'ק דורסי, המנכ"ל והמייסד של הרשת החברתית, מסיים את תפקידו. בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר הפרטי שלו כתב, "לא יודע אם שמעתם, אני עוזב את טוויטר", ובנוסף צירף את המכתב לעובדים שבו פירט על התפטרותו. 

מי שצפוי להחליף אותו הוא פרג' ארגוואל - מנהל הטכנולוגיות (CTO) בטוויטר. הסיבה לעזיבה, כפי שפירט במכתב, היא לטובת התפתחות החברה. "החלטתי לעזוב את טוויטר מכיוון שאני מאמין שהחברה מוכנה להתקדם ולהתרחק מהמייסדים שלה", כתב דורסי, והוא צפוי להמשיך לכהן בדירקטריון של טוויטר עד לשנה הבאה. 

"זו הייתה החלטה קשה", הוסיף המנכ"ל בן ה-45 שהונו מוערך במיליארדי דולרים, "אין הרבה חברות שמגיעות לרמה הזאת. ואין הרבה מייסדים שבוחרים בחברה על פני האגו שלהם. אני יודע שנוכיח שזה היה המהלך הנכון". דורסי, שיסד את החברה בשנת 2006 עוד בהיותו סטודנט, מרוצה מאוד מהמנכ"ל החדש, "האמון שלי בפרג כמנכ"ל טוויטר הוא עמוק". מניות החברה, שמאפשרות לשלוח ולקרוא מסרים קצרים של עד 280 תווים, זינקו ב-11% מאז הפרסום על עזיבת המייסד, והיא ממוקמת בסן פרנסיסקו בארצות הברית. 

 

 

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן