סגירת מעגל: עידית סילמן נפגשה עם ראש האולפנה שלה

המפגש המיוחד בוועידה הרפואית השנתית בהדסה: חברת הכנסת עידית סילמן שמשמשת כיו"ר ועדת הבריאות הגיעה היום לבית החולים הדסה עין כרם ופגשה את המנהל לשעבר של אולפנת צפירה בה למדה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 23/11/21 11:41 יט בכסלו התשפב

סגירת מעגל: עידית סילמן נפגשה עם ראש האולפנה שלה
סילמן בכנס, צילום: דוברות הכנסת

השבוע התקיימה בבית החולים הדסה עין כרם הועידה הרפואית השנתית, בהשתתפות מאות יועצי רפואה מקבוצת 'חסד בישראל', במהלכה קיבלו היועצים סקירה על החידושים המתקדמים ביותר בתחומי האונקולוגיה, לב, פריון ולידה, רפואה והלכה, ועל שיתוף הפעולה הפורה מול בית החולים ורופאיו.  

רגע מיוחד ומרגש התרחש במהלך הועידה הרפואית השנתית בהדסה, כאשר  הרב משה קליין- רב המרכז הרפואי ושותפו של חיים קליגר העומד בראש ״חסד ישראל״ בהובלת הכנס, נפגש עם מי שהיתה תלמידתו באולפנת ״צפירה״ אותה ניהל בעבר, יו"ר ועדת הבריאות בכנסת, ח״כ עידית סילמן.

עידית סילמן: "בבית החולים הדסה מתרחשת פעילות של חסד"

בכנס, שנפתח בברכת נשיא המדינה יצחק הרצוג, נכחו מנכ"ל הדסה הפרופ' יורם וייס, מנהל בית החולים הדסה עין כרם, ד״ר ינון בודה, ח"כ עידית סילמן, בכירי הרופאים אשר הציגו הרצאות מרתקות ותמר פלאי, מנהלת קשרי הקהילה בהדסה.

הרב משה קליין אמר: "הקשר הפורה המקצועי והאישי שיש כיום בין הרופאים ב'הדסה' ליועצי הרפואה, הינו בעל תרומה כבירה ביכולת של 'הדסה' להעניק טיפול רפואי מיטבי לקהילה. אנחנו מודים ליועצי הרפואה על העבודה המסורה שלהם ועל העבודה המשותפת שלהם עם 'הדסה'.״ הרב קליין אף הודה לחיים קליגר, העומד בראש קבוצת החסד על אות ההוקרה שהעניק לו ולבית החולים הדסה. 

ח״כ עידית סילמן, שסגרה מעגל בעומדה על במה אחת יחד עם הרב משה קליין- רב המרכז הרפואי הדסה אשר היה בעבר מנהל האולפנה בה למדה הוסיפה: ״אני שמחה להיות כאן היום עם אנשים שעושים חסד לאורך כל ימות השנה, בבית החולים הדסה בו מתרחשת פעילות של חסד מדי יום".

מנהל בית החולים הדסה עין כרם - המארח של הכנס, ד״ר ינון בודה, הטעים בדבריו בסקירה מרתקת של פרשות השבוע האחרונות וההקשר שלהן לעולמות הרפואה. בודה הוא הודה למארגני הכנס והדגיש כי כבוד רב עבור בית החולים לארח מפגש עוצמתי וחשוב זה.