"סימני אלימות קשים" | גופת ישראלי נמצאה בכפר פלשתיני

חשד לרצח: דיווח שהתקבל אמש על גופה עם סימני אלימות בכפר בשומרון הביאה את שוטרי הרשות הפלשתינית לקרוא לחיילי צה"ל לאסוף את גופת הישראלי | המשטרה פתחה בחקירה, לא מדובר באירוע לאומני

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 21/10/21 08:17 טו בחשון התשפב

"סימני אלימות קשים" | גופת ישראלי נמצאה בכפר פלשתיני
חיילי צה"ל, ארכיון, צילום: דובר צה"ל

חשד לרצח בשומרון: המשטרה פתחה בחקירה בעקבות דיווח שהתקבל אמש על מציאת גופה ועליה סימני אלימות באזור הכפר הפלסטיני סיניריא בשומרון. בעקבות הדיווח ובמהלך הלילה כוחות משטרה וחוקרי זיהוי פלילי בלווי כוחות צה"ל נכנסו למקום והחלו באיסוף ממצאים מהזירה והגופה הועברה לבדיקה במכון המשפטי באבו כביר.

הקורבן הינו גבר בשנות ה 30 תושב כפר קאסם. מה שמוריד את הסיכויים לאירוע לאומני וככל הנראה מדובר בסכסוך עסקי, ממשטרת ישראל נמסר כי טרם ישנו כיוון ברור והחקירה נמשכת. 

גם בקריות מוסיף להיות אלים, המשטרה פתחה בחקירת ארוע דקירה הלילה בקרית חיים במהלכו נפצע באורח בינוני תושב המקום. במוקד 100 התקבל הלילה דיווח בדבר ארוע דקירה בקרית חיים.   

מהחקירה עולה כי הקורבן, תושב קרית חיים בן 23, הבחין ב- 3 חשודים המנסים לגנוב את הקטנוע שלו . הקורבן התעמת עם החשודים  ונדקר על ידם. עפ"י גורמי רפואה, הקורבן נפצע באורח בינוני ופונה למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע״י חוקרי המז״פ במסגרת חקירה שנפתחה.

מספר הנרצחים בחברה הערבים מוסיף לעלות בקצב כמעט יומי, באום אל פאחם שם נרצחו לאחרונה מספר תושבים הודיעו על יום שביתה כללי בעיר כאות מחאה על הפשיעה הגואה במגזר הערבי שמסכנת את חיי התושבים. 


(הפרות סדר באום אל פאחם, ארכיון).