כתב אישום נגד הבעל שרצח את אשתו: "המשיך לחנוק אותה גם לאחר שמתה"

בכתב האישום החמור שהגישה פרקליטות המדינה נגד גיא שפירא ממעלה אדומים, נחשפו פרטים קשים מהשתלשלות הרצח: "לאחר מעשיו, נעל אותה בחדר האמבטיה והתעסק בענייני עבודתו" | הפרקליטות מבקשת להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 20/10/21 10:30 יד בחשון התשפב

כתב אישום נגד הבעל שרצח את אשתו: "המשיך לחנוק אותה גם לאחר שמתה"
אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (ד') לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד גיא שפירא, תושב מעלה אדומים, בגין ביצוע רצח בנסיבות מחמירות של אשתו רחל אייזנשטדט ז"ל לפני כחודש בביתם במעלה אדומים.

בנוסף, כתב האישום הוגש בגין בידוי ראיות ושיבוש מהלכי משפט וזאת לאחר שהציג מצג שווא שהמנוחה התאבדה וניסה להימלט מהמשטרה. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום נגד שפירא בן ה-49, שהוגש באמצעות עו"ד אילה גלברד-יעקב, בתקופה שקדמה ליום הרצח התווכחו הנאשם ואשתו המנוחה ודיברו על אפשרות כי ייפרדו. ביום הרצח, לפני כחודש, התפתח בין השניים עימות נוסף, במהלכו חנק אותה הנאשם במשך כרבע שעה בעוד היא נאבקת בו ומשמיעה קולות חרחור עד שמתה, הנאשם המשיך לחנוק אותה גם לאחר מכן.

לאחר שווידא כי היא מתה, הוא גרר את גופתה לחדר האמבטיה, הכניס אותה כשהיא ערומה לתוך האמבטיה עצמה וחתך את ידיה על מנת שמותה יראה כאירוע התאבדות. לאחר מכן, מילא את האמבטיה והטביע את ראשה בתוך המים. לאחר מעשיו, נעל אותה בחדר האמבטיה והתעסק בענייני עבודתו בחדר אחר בבית.

לאחר זמן מה, רוקן את המים באמבטיה, התקשר למוקד מגן דוד אדום ודיווח כי מצא את אשתו כשהיא אינה נושמת. שלושה ימים לאחר מכן, התחמק מלהגיע לתחנת המשטרה כפי שהתבקש, ניסה להימלט ממרדף משטרתי שהתנהל אחריו ולבסוף יצא מן הרכב וירה בעצמו.


(הדיווח ב"כאן חדשות")

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן