עמית סגל תוקף את ניצן הורוביץ: "הפגישה עם אבו מאזן הזויה"

הפגישה הלילית בין בכירי מרצ ליו"ר הרשות הפלשתינית ממשיכה לעורר הדים, הפרשן הסרוג תקף את שר הבריאות שנטש את קבינט הקורונה לטובת הפגישה "יריקה בפרצוף של משפחות שכולות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/10/21 09:33 כח בתשרי התשפב

עמית סגל תוקף את ניצן הורוביץ: "הפגישה עם אבו מאזן הזויה"
עמית סגל, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

אתמול בלילה (א') נסעו שרי מרצ לרמאללה שם נפגשו עם יו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן. הפגישה שתועדה בתמונה חריגה והתקיימה באישורו של ראש הממשלה נפתלי בנט הביאה את הפוליטיקאים והפרשנים הימנים לתקוף את מדיניות הממשלה. גם הפרשן הסרוג של חדשות 12 לא חסך ביקורת על הפגישה הלילית.

סגל התייחס לפגישה בטוויטר שם תקף את שר הבריאות שנסע לפגישה לה לדעתו אין יכולת להביא להסכם, "לפעמים עושים שלום עם רודנים. זה קורה בשילוב 2 נסיבות: זניחת המלחמה וכוח פוליטי. שעה לפני פגישת אבו מאזן-מרצ הוא צלצל לנחם קרובי מחבלים, שלהם הוא משלם מיליונים", כתב סגל והוסיף: "אין לו שום יכולת להביא הסכם. המפגש איתו הוא יריקה בפרצוף של משפחות שכולות עבור פוטו אופ. רפלקס מותנה, סטטוסים משנות ה-90".

על ההחלטה לנטוש את ישיבת הקבינט כתב סגל: "העובדה ששר הבריאות נוטש קבינט קורונה באמצע הזויה. אם לבנט אין יכולת פוליטית ו/או חשק למנוע מהורוביץ להיפגש עם אבו מאזן בניגוד לקו שהוא עצמו התווה, המינימום המתחייב היה לדרוש מהרודן מרמאללה להתאזר בסבלנות עוד רבע שעה, עד שיסתיים הקבינט. אף ציוץ לוחמני של שקד לא יכסה על זה".

בפגישה עם אבו מאזן

בפגישה עם אבו מאזן צילום: דוברות מרצ

יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין, כתב בתגובה על פגישת שרי מרצ ואבו מאזן: "שרי ממשלת השמאל ממשיכים לזחול על גחונם אל אבו מאזן, והכל בברכתו של ראש הממשלה בנט. לשר הבריאות חשוב יותר להיפגש עם מממן הטרור  אבו מאזן, מאשר בריאותם של אזרחי ישראל. ממשלת ישראל הנוכחית לא חדלה מלהשפיל את עצמה ולערער לחלוטין את המעמד העוצמתי שבנינו לישראל בשנים של מנהיגות נחושה". 


(אבו מאזן נואם בעצרת האו"ם).