מצב כפית בערוץ 12: מה גרם לעמית סגל להתגלגל מצחוק באמצע השידור?

הכתבים והפרשנים המכובדים של חברת החדשות פרצו בצחוק בלתי נשלט באולפן, כאשר גילו לפתע מנגינה של טלפון סלולרי באמצע השידור. "התאמתי בהדרגה את קצב השאלות למוזיקה"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 03/10/21 19:01 כז בתשרי התשפב

מצב כפית בערוץ 12: מה גרם לעמית סגל להתגלגל מצחוק באמצע השידור?
הפרשנים במצב כפית , צילום: צילומסך

רצינות ואחריות רבה מלווה את עבודתם של אנשי החדשות בטלוויזיה. ערב ערב הם נדרשים לשבת מול המצלמה בלבוש מכובד והבעה רשמית, ולתווך לציבור את מאורעות היום החולף, כולל פרשנויות וצפי לעתיד. 

מה רבה הייתה ההפתעה היום (א') באולפן חברת החדשות של ערוץ 12, כאשר בזמן שידור התוכנית חמש בערב עם רפי רשף, נשמעה לפתע מנגינה מוזיקלית מטלפון סלולרי, מה שגרם לגלי צחוק בקרב הפרשנים הבכירים. 

"יש איזה פיל בחדר שאולי נשים על השולחן", אמר הכתב ירון אברהם בעודו מתאפק לא לצחוק, "יש פה מוזיקה שבוקעת מאיזה טלפון, אז אולי שכל אחד יבדוק, כי זה לא הפתיח של התוכנית". השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסוואי פריג' ממרצ שישב באותה שעה באולפן הגיב בהומור לפרצי הצחוק של הכתבים, אשר ביניהם היו גם עמית סגל ודפנה ליאל. "אני מסתכל עליכם, פרשני הערוץ שכל מדינת ישראל צופה בכם וצוחקים". 

עמית סגל, שהתקשה לדבר מרוב צחוק ציין כי "השידור באולפן נשמע כל כך טוב עם לד זפלין ברקע" ורשף הוסיף, "התאמתי בהדרגה את קצב השאלות למוזיקה".