"ללא חשד לפלילים" |המכון לרפואה משפטית בחן את נסיבות מותו של ח"כ אלחרומי

חבר הכנסת של סיעת רע"מ מת כתוצאה מאירוע לבבי בגיל 49, שגרם לתאונת דרכים, אולם מתברר כי באבו כביר ביצעו בדיקות חיצוניות ובדיקות מעבדה כדי לשלול חשדות. המשטרה עדיין ממתינה לתוצאות בדיקות המעבדה

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 26/08/21 21:04 יח באלול התשפא

"ללא חשד לפלילים" |המכון לרפואה משפטית בחן את נסיבות מותו של ח"כ אלחרומי
סעיד אל-חרומי , צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

חבר הכנסת סעיד אלחרומי מטעם סיעת רע"מ ויו"ר ועדת הפנים נפטר במהלך הלילה שבין שלישי לרביעי כתוצאה מדום לב שאירע במהלך נסיעה, והוא בן 49. היום (ה') מתגלים פרטים חדשים על נסיבות מותו. המשטרה שהגיעה לזירה שלחה את גופתו לבדיקות במכון לרפואה משפטית באבו כביר. 

במכון ביצעו בדיקות מעבדה וגם בדיקות חיצוניות. מהתוצאות עולה כי אין חשד לפלילים, והמשטרה ממתינה לתוצאות בדיקות המעבדה, כך על פי דיווח של גלובס. 

עוד עולה מהדיווח, כי בשלישי בלילה אדם התקשר למגן דוד אדום והזמין לחבר הכנסת אלחרומי אמבולנס בעקבות חשש כי עבר התקף לב, אולם בהמשך הזמנת האמבולנס בוטלה על ידי אלחרומי. אחר כך, אלחרומי התחיל בנסיעה, אשר במהלכה ככל הנראה כתוצאה מהתקף הלב, ביצע תאונת דרכים. הוזמן לו אלחרומי אמבולנס פעם נוספת, אך לבסוף הוא מת מדום לב. 

https://twitter.com/avishaigrinzaig/status/1430937779685441541

הלוויתו של ח״כ סעיד אלחרומי התקיימה אתמול בשעה 17:00 בבית הקברות של הישוב שגב שלום שבנגב. בעבר כיהן כמזכ"ל התנועה האסלאמית וכראש מועצת שגב שלום. בהודעה רשמית שיצאה מטעם סיעת רע"מ נכתב: "‏הפסד והתחשבנות, ‏מרוצים מגזירת האל הכול יכול, התנועה האסלאמית במדינה והרשימה הערבית המאוחדת, אבלים על בנם הצדיק וסגנו המהולל, פרופסור סעיד אל-חרומי, לאחר שסבל מהתקף לב חמור הלילה". 

חברת הכנסת החדשה שצפויה להיכנס במקומו של אלחרומי היא אימאן ח'אטיב יאסין, אשר כבר מכירה היטב את כנסת ישראל. יאסין כיהנה כחברת כנסת בכנסת הקודמת כחברה בסיעת הרשימה המשותפת, יאסין בלטה בכנסת בזכות החיג'אב שחבשה לראשה והיא נחשבת מקורבת ליו"ר רע"מ מנסור עבאס, מה שיכול לרמז על תמיכה בממשלת בנט כמו שאר חברי רע"מ. כזכור, ח"כ סעיד אלחרומי היה מהקולות הבעייתיים ברע"מ והוא נמנע בהצבעה על הקמת הממשלה.