אלוף פיקוד דרום ביקר את בראל ולקח אחריות | ההורים דרשו שיתפטר

ארבעה ימים אחרי פציעתו הקשה של לוחם מג"ב בגבול הרצועה ומצבו מוסיף להיות קשה | אלוף הפיקוד הסרוג הגיע לבית החולים למפגש טעון עם בני המשפחה | ח"כ מיכל וולדיגר וח"כ אמילי מואטי הגיעו לביקור משותף

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 24/08/21 17:31 טז באלול התשפא

אלוף פיקוד דרום ביקר את בראל ולקח אחריות | ההורים דרשו שיתפטר
החייל שנפצע במהומות, צילום: דוברות המשטרה, Abed Rahim Khatib/Flash90

בראל שמואלי עדיין מאושפז במצב קשה ונאבק על חייו בבית החולים סורוקה, היום (ג') הגיע אלוף פיקוד דרום אליעזר טולדנו לבקר את משפחת החייל, ביקור שהיה טעון במיוחד. גם חברות הכנסת מיכל וולדיגר וח"כ אמילי מואטי הגיעו לביקור משותף.

יוסי וניצה, הוריו של בראל פגשו את האלוף. במהלך המפגש הטעון דרשו הוריו של הפצוע מהאלוף להתפטר בעקבות המחדל שהביא לפציעה הקשה של בנם. טולדנו אמר לבני המשפחה כי הוא לוקח אחריות על האירוע בו נפצע בנם ממחבל שירה לעברו מטווח אפס. הוריו של בראל אמרו לאלוף כי הם מבקשים להיפגש גם עם ראש הממשלה נפתלי בנט.


(חברות הכנסת בבית החולים).

חברות הכנסת מיכל וולדיגר ואמילי מואטי אשר מכהנות כיו"ר שדולת בריאות הנפש בכנסת, ביקרו אחרי הצהריים בבית חולים סורוקה בבאר שבע את משפחתו של לוחם מג"ב בראל אחיה שמואלי שנפצע אנושות בשבת האחרונה ברצועת עזה.

חברות הכנסת נפגשו עם משפחת הלוחם ובאו לחזק את רוחה מתוך תפילה כי שמואלי יחזור לאיתנו במהרה. ח"כ מיכל וולדיגר אמרה: "אני מצטרפת למיליוני הישראליים שנושאים תפילה לרפואת בראל. פציעתו איחדה את כלל אזרחי ישראל. יחד כאיש אחד בלב אחד. את האירוע יש לחקור ואסור לעבור עליו לסדר היום. מי שבא בכוונת זדון לפגוע בחיילי צה״ל יש לעצור בעדו ללא כל היסוס. תנו לצה״ל לנצח איננה רק סיסמא אלא מציאות שחייבת להתקיים".

חה"כ אמילי מואטי הוסיפה: "ביקרנו הבוקר בסורוקה את הוריו של בראל, יוסי וניצה. הם מוקפים אהבה ואכפתיות ותפילות, אני תקווה שהתפילות ייענו ושבראל יחזור הביתה ואל חבריו שכל כך אוהבים ומייחלים לשובו בבריאות טובה".

מוקדם יותר היום הגיעו פרופסור שמחה גולדין ובנו צור, בני משפחתו של הנעדר הדר גולדין שגופתו מוחזקת בידי ארגון הטרור חמאס לבקר את בראל. שמחה גולדין תקף את גנץ במהלך הביקור ואמר לכתבים ששהו במקום: "שר הביטחון יודע להילחם כדי שיגדילו את הפנסיות. שיתחיל לעבוד ככה גם בשביל החיילים ופצועי צה"ל כמו איציק סעידיאן". על המצב הביטחוני במקום אמר שמחה כי: "אותם אנשים שהפקירו את הדר ואורון מביאים אותנו לאותו מצב שוב, אחרי שומר חומות".