משפחת גולדין ביקרה את בראל ותקפה את בנט וגנץ: "מספרי סיפורים"

משפחתו של הנעדר הדר גולדין הגיעה היום לסורוקה לביקור החייל הפצוע בראל שמואלי ותקפו את שר הביטחון: "יודע להילחם כדי שיגדילו את הפנסיות" צור גולדין סיפר כי בנט סרב לצרף את אמו לביקור מחר אצל הנשיא ביידן

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 24/08/21 15:43 טז באלול התשפא

משפחת גולדין ביקרה את בראל ותקפה את בנט וגנץ: "מספרי סיפורים"
בני משפחת גולדין ובני גנץ, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

פרופסור שמחה גולדין ובנו צור, בני משפחתו של הנעדר הדר גולדין שגופתו מוחזקת בידי ארגון הטרור חמאס ביקרו היום (ג') את לוחם צה"ל בראל שמואלי שנפצע אנוש בגבול הרצועה ונלחם על חייו בבית החולים סורוקה. בני המשפחה תקפו את ראש הממשלה ושר הביטחון וחשפו את מאחורי הקלעים של הפגישה המתוכננת בין בנט לנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן.

שמחה גולדין תקף את גנץ במהלך הביקור ואמר לכתבים ששהו במקום: "שר הביטחון יודע להילחם כדי שיגדילו את הפנסיות. שיתחיל לעבוד ככה גם בשביל החיילים ופצועי צה"ל כמו איציק סעידיאן". 
על המצב הביטחוני במקום אמר שמחה כי: "אותם אנשים שהפקירו את הדר ואורון מביאים אותנו לאותו מצב שוב, אחרי שומר חומות".

על פגישת ביידן בנט שתערך מחר בבית הלבן אמר שמחה גולדין: "ביקשנו מבנט שיקח את לאה לנשיא האמריקאי, שתיכנס אליו לכמה דקות בסוף הפגישה, הוא סירב. נתנו לנו תירוצים. צור גולדין הוסיף: "הוא יודע לדבר. הגיע הזמן למעשים במקום תירוצים ופסטיבל מספרי סיפורים".

מנכ"ל שלום עכשיו לשעבר, פעיל השמאל יריב אופנהיימר תקף את בני משפחת גולדין בעקבות הדברים, יריב כתב בטוויטר: "משפחת גולדין היא המתנגדת הקולנית ביותר גם לעסקת חילופים וגם להסדרה. הם דוחפים את ישראלים לכיוון אחד: עימות בלתי נגמר מול עזה שיביא לעוד נפגעים ישראלים. על אף היותם הורים שכולים, השפעתם על השיח מחייבת מענה ענייני. ולטעון שלגנץ לא איכפת מהחיילים זה סתם נמוך".