ינון מגל שוב יוצא להגנת נתניהו, הפעם בעימות מול ציון נאנוס

חבר הכנסת לשעבר יצא היום להגנת ראש האופוזיציה, והגיב לדבריו של כתב חברת החדשות בטוויטר שתהה איך "נתניהו מעיז לדבר על האסטרטגיה האמריקנית באיזור". מגל בתגובה: "אתה רוצה שאעלה כאן ציוצי עבר שלך שאחריהם לא ברור איך אתה עדיין מעיז לצייץ?"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 19/08/21 16:25 יא באלול התשפא

ינון מגל שוב יוצא להגנת נתניהו, הפעם בעימות מול ציון נאנוס
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

העיתונאי הוותיק ינון מגל כבר רגיל לצאת להגנת ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, היום (ה') הוא עשה זאת באמצעות הטוויטר. כזכור, אתמול העלה ראש האופוזיציה פוסט לפייסבוק ובו הוא מספר כיצד מזכיר המדינה האמריקני לשעבר, ג׳ון קרי, פנה אליו ב-2013 והזמין אותו לביקור חשאי באפגניסטן כדי לראות איך ארצות הברית הקימה כוח צבאי מקומי שיכול לעמוד לבדו נגד הטרור. "המסר היה ברור - ״מודל אפגניסטן״ הוא המודל שארצות הברית מבקשת ליישם גם בעניין הפלשתיני", כתב נתניהו. עוד הוא קישר בין השתלטות הטליבאן על אפגניסטן בתחילת השבוע לבין מדיניות חלשה מול הטרור. 

ציון נאנוס, כתב של חדשות 12, שיתף את הציוץ של נתניהו וכתב: "ב-2002 הופיע בנימין נתניהו כעד מומחה בפני ועדה בסנאט והצהיר בביטחון שעיראק חותרת להשגת נשק גרעיני, וטען שלפלישה של ארה״ב לעיראק יהיו השפעות חיוביות על יציבות המזרח התיכון. איך אחרי העדות המופרכת הזאת הוא בכלל מעיז לדבר על האסטרטגיה האמריקנית באיזור". 

מגל לא נשאר חייב, והגיב, "ציון אתה רוצה שאעלה כאן ציוצי עבר שלך שאחריהם לא ברור איך אתה עדיין מעיז לצייץ?". העימות לא הסתיים בכך, ונאנוס הגיב, "כן ינון. ציוצים זה אותו דבר כמו רה״מ לשעבר שמופיע בוועדה בסנאט כעד מומחה במשך שעתיים וחצי, מתחייב שיש לעיראק נשק להשמדה המונית (שלא היה!) ואומר "If you take out Saddam I guarantee you that it will have enormous positive reverberations on the region".

רק בחודש שעבר טען מגל כי: "לא קיבלתי מנתניהו שום דבר מעולם ואני לא צריך ממנו כלום. להפך, הוא רק פגע בי. אף פעם לא התקשרתי אליו, והוא התקשר אלי פעם אחת להגיד לי מברוק על זה שנסגר לי התיק בזמנו. אין פה עניין אישי, אני רוצה שהוא יהיה ראש הממשלה. אם אני אחזור לפוליטיקה ואלך לליכוד, אלך לפריימריז. אני לא צריך שיריון, אני מספיק חזק ולא צריך את הדברים האלה".