חושפני מגל: "אני דוס והיורש של נתניהו"

ינון מגל מוכר בהתבטאויות החדות שלו על כל דבר והיום הוא נתן את המיטב, בראיון שנתן תקף מגל גם את הקולגות: "הפרשנים הכי בכירים בתקשורת הם שופרות של בנט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/07/21 15:41 ו באב התשפא

מגל: "אני דוס והיורש של נתניהו"
ינון מגל, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

איש התקשורת המפורסם התארח היום בפודקאסט "תיקטוק" של המכון הישראלי לעיתונות והתייחס לסוגיות הבוערות במדינה. מגל חשף מה הוא חושב על בנט, האישומים נגד נתניהו ואיך הוא מפחד לגמור את חייו. "קשור לברז באיזה תא מעצר".

מגל נשאל בראיון  על יחסו לראש הממשלה בנט והתחושה שהוא מנהל מסע נקמה. "זו ממש לא נקמה. אני מתנגד לו עניינית ואידיאולוגית. כשאני תוקף את תמר זנדברג זו גם נקמה? אני מהאופוזיציה ולדעתי מה שהוא עשה זו נוכלות פוליטית. אמר מגל והוסיף: "הוא הבטיח שלא יישב עם מרצ, שלא יישב עם לפיד, שלא יישב עם רע"מ - והפר את כל ההבטחות. כשהוא היה שר ביטחון פרגנתי לו ועד שהוא לעשה את זה נתתי לו גיבוי מלא. נכון, אני לא עושה לו הנחות. אולי אם הוא לא היה תוקע לי סכין בגב יכול להיות שהייתי עושה לו הנחות".

מגל שמוכר כתומך נתניהו התייחס ליחסים עם יו"ר האופוזיציה וסיפר כי: "לא קיבלתי מנתניהו שום דבר מעולם ואני לא צריך ממנו כלום. להפך, הוא רק פגע בי. אף פעם לא התקשרתי אליו, והוא התקשר אלי פעם אחת להגיד לי מברוק על זה שנסגר לי התיק בזמנו. אין פה עניין אישי, אני רוצה שהוא יהיה ראש הממשלה. אם אני אחזור לפוליטיקה ואלך לליכוד, אלך לפריימריז. אני לא צריך שיריון, אני מספיק חזק ולא צריך את הדברים האלה".

על אופיו המיוחד בתקשורת הארצית סיפר מגל כי: "העובדה שאני דוס ושאני אמוני ושזוהי תפיסת העולם שלי והתפיסה הזו מושתקת בתקשורת. הפרשנים הכי בכירים בתקשורת ההמונים הם שופרות של בנט שכותבים את אותן רפליקות, שעמיחי שיקלי מטורלל". אמר מגל והוסיף כי הוא עדיין רואה בעצמו יורש של נתניהו.

מגל משדר כמעט כל בוקר עם בן כספית, תכנית בוקר שמגיע פעמים רבות לפיצוצים ומריבות בין העיתונאים. "עד כמה זה אמיתי הוויכוחים או שמדובר בסוג של הצגה?" נשאל מגל על התכנית וענה: "תשמע, כל החיים זה הצגה, אבל בסוף זה גם אמיתי. זה גם שואו וגם אמונה. אני אומר דברים שאני מאמין בהם, אבל משתדל שזה יהיה בצורה שגם מעוררת עניין".

מגל הוסיף ושיתף על בן כספית: "אנחנו לא חברים, אבל לפעמים עולים בשידור גם דברים אישיים, זה חלק מהקסם".

לסיום נשאל מגל אם הוא מרגיש כוכב, ואם הוא מכיר את הטענות כי הוא מזכיר את דודו טופז.
"זה מעניין שאתה מזכיר אותו כי אני מרגיש שיש בי מהדודו טופזיות, רק מפחד לא לגמור כמוהו קשור לברז באיזה תא מעצר". ענה מגל והוסיף: "זה ברור שהתהילה הזו היא בת חלוף. אתה רואה את דן שילון, חיים יבין, אפילו איבגי - זה ברור שהטאלנטיות הזו היא זמנית. השידור הוא זירת קרב".


ינון מגל, ארכיון כיפה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן