לא נעים מיהרו להתנצל: הפוסט שב'ידיעות אחרונות' לא רצו שתראו

אנשי הדיגיטל של ידיעות אחרונות העלו סקר לפייסבוק בו שאלו מי הוא איש השבוע של הקוראים. בפוסט השוו בין כמה אנשים עם הבדלים משמעותיים, אחרי הביקורת הפוסט נמחק

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 06/08/21 08:11 כח באב התשפא

מיהרו להתנצל: הפוסט שב'ידיעות אחרונות' לא רצו שתראו
ידיעות אחרונות, צילום: Moshe Shai/Flash90

אחרי שבוע עמוס בחדשות ב'ידיעות אחרונות' החליטו להשתעשע את עם הקוראים בפייסבוק והעלו פוסט עם סקר. התוצאה הייתה פוגענית במיוחד ובידיעות מיהרו למחוק את הפוסט כדי שלא תראו ופרסמו התנצלות רשמית. הבאנו לכם את הפוסט הפוגעני.

הפוסט שנמחק

הפוסט שנמחק                                                                                                                  צילום: צילום מסך פייסבוק

בפוסט נראות כמה מהדמויות הבולטות של השבוע והקהל התבקש לתאר את הדמויות, מה שהביא לגל של ביקורת ותיאורים פוגעניים. בפוסט נראו ארטיום דולגופיאט שזכה במדליית זהב, נועה קירל שחלתה בקורונה, חברי נבחרת הג'ודו שזכו במדליית ארד באולימפיאדה ורומן זדורוב שקיבל אישור לעבור למעצר בית.

 בידיעות מיהרו להתנצל ופרסמו הבהרה בחשבון הפייסבוק רגע אחרי שמחקו את הפוסט הפוגעני. בהבהרה נכתב: "לפני מספר דקות עלה לאוויר בשגגה פוסט שביקש לבחור את אנשי השבוע. הוא היה שגוי ואנחנו מתנצלים על הטעות".

כזכור, קירל חלתה השבוע בקורונה ומהסוכנות המייצגת את קירל נמסר: "במהלך בדיקה שגרתית הזמרת נועה קירל אובחנה כחיובית לקורונה. קירל חשה בטוב ונמצאת בבידוד בביתה. קירל גם מחוסנת פעמיים ומעודדת את הציבור להתחסן ולהציל חיי אדם. רפואה שלמה". פוסט שמציע את העובדה שהזמרת חלתה כאירוע שעשה את השבוע יכול להתפרש כפוגעני.