גל רביעי ויראלית | נועה קירל נדבקה בקורונה

הנגיף לא פוסח על אף אוכלוסייה לא משנה גיל ורמת פרסום, והפעם הייתה זו הזמרת בפופולרית בישראל. קירל הודיעה שהיא חשה בטוב, ונכנסה לבידוד כפי הנדרש ודרשה מסביבתה להיבדק גם היא

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/21 15:22 כה באב התשפא

ויראלית | נועה קירל נדבקה בקורונה
גם היא נדבקה. נועה קירל, צילום: פלאש 90

בלב הגל הרביעי נרשמה עלייה גדולה בכמות הנדבקים, חלקם גם כאלו שהתחסנו בסבב הקודם, היום (ג') מצטרפת לרשימה גם הזמרת נועה קירל. הזמרת הפופולרית קיבלה את הבשורה כי היא נדבקה מהנגיף, על אף שהתחסנה כבר בשני חיסונים. היא ביקשה להדגיש כי היא חשה בטוב, ותכנס לבידוד ביתי כפי הנדרש והוסיפה כי היא דורשת מסביבתה הקרובה ללכת ולהיבדק גם כן.

מהסוכנות המייצגת את קירל נמסר: "במהלך בדיקה שגרתית הזמרת נועה קירל אובחנה כחיובית לקורונה. קירל חשה בטוב ונמצאת בבידוד בביתה. קירל גם מחוסנת פעמיים ומעודדת את הציבור להתחסן ולהציל חיי אדם. רפואה שלמה".

אמש היה זה הזמר והפזמונאי הישראלי רותם כהן, אשר חשף כי הוא נדבק בנגיף, "מתברר שאתה לא חייב לצאת למסיבות הדבקה, ואפילו לא למועדון לילה או בר שכונתי כדי לחזור הביתה עם קורונה", הוא כתב, "לפני שלושה ימים הופעתי באירוע פרטי, כאשר התנאי להופעה היה שאני והצוות שלי ניבדק לפני הכניסה לאולם וכך היה. כמובן שכולנו יצאנו שלילים". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן