בקול חנוק מדמעות: יו"ר הכנסת הספיד חלל צה"ל - הח"כים הערבים מחו

מיקי לוי בירך את משפחתו של חלל צה"ל מקס שטיינברג שנהרג במצבע צוק איתן, והיה נרגש עד כדי דמעות. בסיום דבריו, נעמדו חברי הכנסת ובני משפחת החייל ז"ל שנכחו במליאת הכנסת, כדי לכבד את זכרו - הח"כים הערבים החליטו להישאר לשבת

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 28/07/21 19:30 יט באב התשפא

בקול חנוק מדמעות: יו"ר הכנסת הספיד חלל צה"ל - הח"כים הערבים מחו
בני משפחתו של חלל צה"ל, צילום: צילום מסך ערוץ כנסת

רגע מרגש נרשם היום (ד') במליאת הכנסת, כאשר יו"ר הכנסת מיקי לוי, בירך את משפחתו של חלל צה"ל, מקס שטיינברג, חייל גולני בודד שנהרג במבצע צוק איתן, ונכחה ביציע. לוי דיבר בקול חנוק מדמעות וניכר כי התרגש מאוד מהמעמד.

"אני מבקש לברך את משפחתו של חלל צה"ל, מקס שטיינברג, חייל גולני, בודד, שנהרג במבצע צוק איתן - שמכבדת אותנו בנוכחותה ביציע. האח סטיוארט, האם אייבי, האחות פיג'י ודניאל ארוסה. מקס שהיה חייל בודד והיה אמור להיקבר לבד בהר הרצל - עשרות אלפי אנשים נענו לקריאה והגיעו להלוויה. בשם הכנסת ובשם העם בישראל אני מצדיע לכם ושולח חיבוק חם. מי ייתן ולא תדעו עוד צער". 

עם סיום דבריו של יו"ר הכנסת קמו המשפחה וחברי הכנסת בכדי להוקיר ולכבד את זכרו של החלל ז"ל, כולם למעט חברי הכנסת הערבים מהרשימה המשותפת ומרע"מ. 

ח"כ איתמר בן גביר הגיב בכעס כי מקומם של תומכי טרור בכלא, לא בכנסת ישראל. "אני מתפלא איך בכנסת ישראל, במדינת היהודים, יושבים אנטישמים שתומכים במחבלים ומהללים את הטרור הפלשתיני, אבל זוכים מבנט ולפיד ליחס מפנק. בושה".