הסלב האנגלי שמצטרף לחזית ההסברה הישראלית

הסופר האנגלי דאגלס מאריי מתייצב למען מדינת ישראל ויעזור בחזית ההסברה של המדינה. מאריי: "האובססיה לסימטריה – היא לא מופיעה בשום קופליקט אחר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/21 17:23 י באב התשפא

הסלב האנגלי שמצטרף לחזית ההסברה הישראלית
דאגלס מאריי, צילום: יח"צ

חיזוק משמעותי לחזית ההסברה החשובה של ישראל. דאגלס מאריי, מחבר ' שיגעון ההמון' התראיין למוסף גלריה ב'הארץ' והתייצב לימין מדינת ישראל עם שלל התבטאויות מעניינות לטובת ישראל.

העיתונאי והסופר דאגלס מאריי תומך בישראל בראיון מיוחד שנתן למוסף גלריה של 'הארץ'. מאריי התייחס לביקורת שמוטחת בישראל על חוסר הפרופורציות במבצעים צבאיים שמבצעת ישראל. הסופר אמר כי: "ההשקפה שלי היא שחוסר מידתיות במצבי עימות הוא אמת מידה מוזרה מאוד, שאיכשהו משתמשים בה, ודאי בלהט שכזה, רק כשזה מגיע לקונפליקטים של ישראל".

מאריי הוסיף כי: "למעשה, קונפליקטים רבים מאופיינים בחוסר מידתיות במספר המתים, זה עניין די שכיח, שקשור לכך שהצד המנצח בעימות סופג פחות אבידות מהצד המפסיד".

בראיון, שנערך לרגל צאת הספר 'שיגעון ההמון' של הסופר, מאריי תקף את צביעות המבקרים נגד ישראל. מאריי אמר כי: "האובססיה הזאת לסימטריה – היא פשוט מאוד מסקרנת בעיני, כי אנחנו לא שומעים אותה ביחס לעימותים אחרים. אף אחד לא שיגע את הכוחות האמריקאיים באפגניסטן בשל העובדה שלא ספגו מספיק אבידות"

לסיופ הוסיף כי: "אני חושב שזה משהו שצץ לראשונה בזמן האינתיפאדה השנייה, כשפוליטיקאים ופוליטיקאיות בכירים ובכירות באירופה העלו את הטיעון הזה ועשו לו פופוליזציה. עוד רעיון מטופש שתפס כשמספיק אנשים השתמשו בו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן