ראש מועצת גוש עציון: הפיגוע הינו חלק מאינתיפאדה שלישית

דוידי פרל, ראש מועצת גוש עציון מגיב לפיגוע בצומת אלון שבות בחריפות ומבהיר: "אבו מאזן חייב לשלם מחיר כבד צבאי ומדיני על הטרור המתרחש בהשראתו ובעידודו"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 10/11/14 18:17 יז בחשון התשעה

ראש מועצת גוש עציון: הפיגוע הינו חלק מאינתיפאדה שלישית
עמיחי בן דוד - סוכנות תצפית, צילום: עמיחי בן דוד - סוכנות תצפית

ראשי המועצות באזור גוש עציון מגיבים בחריפות לפיגוע בצומת גוש עציון הערב (ב'). ״פיגוע הדקירה בצומת אלון שבות הינו המשך ישיר לאינתיפאדה השלישית שנפתחה על ידי אבו מאזן באמצעות הסתה חמורה ושקרית כנגד מדינת ישראל”, מאשים ראש מועצת גוש עציון דוידי פרל. "אבו מאזן חייב לשלם מחיר כבד צבאי ומדיני על הטרור היוצא מהשטח בשליטת הרשות הפלסטינית ומתרחש בהשראתו ובעידודו".

"תושבי גוש עציון עומדים היום בחזית אחת יחד עם תושבי ירושלים ותל אביב ומתחייבים להעמיק שורשים, לבנות ולהתפתח ובכך לתת את התשובה הניצחת לטרור השפל", הוסיף פרל ואמר.

גם יוחאי דמרי, ראש מועצת הר חברון, הגיב על הפיגוע בו נרצחה צעירה, וכן לפיגוע הדקירה בתל אביב היום בבוקר. “היום האחרון מזכיר לכולנו כי המלחמה בארץ הזו הינה מלחמה של מחבלים מול יהודים. כל היהודים.המאבק הוא לא על שטחים.אלא על החיים בארץ הזו. אין לכך כל קשר למציאותנו במקום כזה או אחר בארץ הזו אלא לעצם קיומנו על אדמתנו”.

"גם אם נטמון את הראש בחול -לא נוכל להתעלם שהמאבק היום בין יהודים לערבים הינו בשל השנאה ליהודים. היהודי מנתניה שניצול מלינץ בטייבה.החייל שנדקר בתל אביב, ולצערי גם ההרוגה בגוש עציון, הותקפו עי ערבים היות והיו יהודים. ללא שום קשר לעמדתם הפוליטית ולמקום בו בנו את ביתם”, הוסיף דמרי.

"אני קורא לממשלה לא להסס, לא להכיל, לא למגן עצמנו לדעת. ולהביס את הטרור!!! עשינו זאת בחומת מגן וזה רק עניין של החלטה!”

ראש מועצת קריית ארבע חברון מלאכי לוינגר אמר כי "זוהי ללא ספק התוצאה של אוזלת היד שמפגינה מערכת הביטחון שאינה פועלת בצורה נחרצת כנגד אותם מחבלים שכל מטרתם לפגע ולשפוך דם יהודי על מנת לנסות ולנטוע בקרב אזרחי המדינה תחושה של חוסר ביטחון. אני קורא לממשלת ישראל ולכוחות הביטחון להרוס באופן מידיי את בתי המחבלים ולתת אישור מידי לבנייתן של אלפי יחידות דיור חדשות ביהודה ושומרון".

יו"ר מועצת יש"ע אבי רואה: "הטרור שנובע מההסתה של אבו-מאזן מנסה להפוך את כל הארץ לחזית. מבחינת ראשי הרשות הפלסטינית דין ירושלים כדין תל-אביב כדין גוש עציון. הוויתורים הישראליים, שחרור המחבלים הסיטונאי, ההתעלמות מההסתה ומהאדרת המחבלים וההססנות בטיפול בטרור בירושלים, הם הדלק שמניע את את הטרור להרים שוב את ראשו.

המענה לטרור הוא נחישות. כעת נדרש לצאת למבצע למיגור הטרור ולמעצרים נרחבים, יחד עם חידוש תנופת ההתיישבות והבניה בירושלים ביהודה ושומרון".