היה מנוע? סגן השר מתלונן על הרכב שקיבל

השבוע אביר קארה שידרג את מעמדו והפך לסגן שר במשרד ראש המשלה. עם התפקיד מגיע גם רכב חדש אלא שלקארה היו כנראה סטנדרטים גבוהים והוא התלונן על הרכב. קארה בתגובה: "אקח מה שיציעו". במקביל, הסתיימה בדיקת הליכוד בנוגע להצבעות הכפולות

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/07/21 21:18 כא בתמוז התשפא

היה מנוע? סגן השר מתלונן על הרכב שקיבל
קארה. לא מתפשר?, צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90

סגן השר אביר קארה עורר היום סערה כאשר הצביע פעמיים במליאת הכנסת, הערב (ה') מתפרסם כי קארה עושה כאב ראש לקצין הרכב של הכנסת. הסיבה: הרכב החדש שמוצע לו כסגן שר, לא לטעמו. סגן השר מיהר להכחיש את הדיווח של דפנה ליאל וטוען כי לא התלונן על הרכב.

עם הכניסה לממשלה מגיעים הפינוקים, אבל בשביל אביר קארה שהושבע לסגן שר במשרד ראש הממשלה כנראה סטנדרט גבוה מפטין מולא שהיה קודמו בתפקיד, הרכב אותו העביר מולא לקארה היה לא לטעמו והוא התלונן עליו וסירב לקחת אותו מטעמי נוחות, כך פרסמה הערב דפנה ליאל. קארה מיהר להכחיש את הדיווח בלשכתו של סגן השר מסרו כי: "הוא יקח כל רכב שיציעו לו. הוא כרגע בתהליך קליטה במשרד רוה״מ והעניינים המנהלים יסודרו בימים הקרובים".

בינתיים התפתחות בסערת ההצבעה הכפולה של סגן השרץ כזכור, קרא עורר הבוקר מהומה במליאה. חברי הכנסת של האופוזיציה סערו הבוקר בהצבעה על חוק החל"ת משום חבר הכנסת מימינה, אביר קארה, הצביע פעמיים. פעם אחת עבורו ופעם אחת עבור חברת מפלגתו ויו"ר הקואליציה, עידית סילמן. בליכוד יצאו לבדוק האם קארה הצביע פעמיים בהצבעות נוספות שנערכו לאחרונה. לפני זמון קצר הסתיימה בדיקת הליכוד ונמצא כי קארה הצביע פעמיים רק פעם אחת. 


רגעי ההצבעה הבוקר.