כנאפה או אזיקים? מה איימן עודה יביא לערב גיבוש של האופוזיציה

גוש הימין לא הלך בשמחה אל האופוזיציה אחרי השנים בשלטון, אבל ללא ספק הזמן הפנוי מאפשר גם לחגוג מדי פעם. נתניהו הזמין את חברי האופוזיציה לערב גיבוש. יו"ר המשותפת שאל מה להביא ובן גביר לא התאפק לעקוץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/21 16:17 יח בתמוז התשפא

כנאפה או אזיקים? מה איימן עודה יביא לערב גיבוש של האופוזיציה
איימן עודה. ימצא מעדנייה כשרה?, צילום: הדס פרוש/פלאש 90

לאופוזיציה חסרונות רבים אבל יתרון אחד. אחרי שנים בממשלה עם עומס רב של משרדים חברי גוש הימין מוצאים את עצמם כחברי כנסת פשוטים עם משמעת אופוזיציונית והמון זמן פנוי. האיסור על העלאת הצעות חוק פרטיות לצד הרצון של יושב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו לשמור על גוש הימין מאוחד, הביאו את נתניהו לקבוע ערב גיבוש לאופוזיציה החדשה. איימן עודה מיהר לאשר הגעה וזכה לעקיצות.

הערב שהיה אמור להתקיים בקיסריה יתקיים בתל אביב בקרוב. בהודעה שקיבלו חברי האופוזיציה נכתב כי: "ראש הממשלה מזמין את כל חברי הכנסת של האופוזיציה לערב גיבוש. יום חמישי השבוע בהילטון תל אביב, ההזמנה גם לבנות הזוג".

יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן מיהר לאשר הגעה וכתב בטוויטר "אני מגיע, מה להביא?". חברי הכנסת הימניים מיהרו לעקוץ את עודה שאמנם יושב איתם באופוזיציה אבל נמצא מחוץ לגוש הימין. ח"כ מיקי זוהר כתב לעודה בתגובה: "תביא כנאפה". 

מי שהיה חריף יותר בתגובתו הוא ח"כ איתמר בן גביר, ההצעה של בן גביר לעודה הייתה תוקפנית והוא כתב לו בתגובה: "תביא אזיקים ודרכון". ברשימה המשותפת קיים חוסר תיאום בנוגע לערב הגיבוש, בין היתר משום תגובתו הצינית גם היא של ח"כ אחמד טיבי שכתב כי: "חברי האופוזיציה מהמשותפת יחרימו את האירוע לאור מיקומו במעוז של ישראל הראשונה".


מפגש קצת פחות סימפטי של איימן ונתניהו, ארכיון.