משפט נתניהו ביום שאחרי עזיבת משרד ראש הממשלה

הפרשן המשפטי של חדשות 12 התייחס למשפט נתניהו ביום שאחרי עזיבתו את תפקיד ראש הממשלה, ואמר כי יש קו רציף בשיעור התמיכה בנתניהו, "זאת אומרת שהמשפט פחות משמעותי מכפי שהערכנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/21 14:25 ג בתמוז התשפא

משפט נתניהו ביום שאחרי עזיבת משרד ראש הממשלה
נתניהו, צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

ממשלת בנט-לפיד תושבע בשעות אחר הצהריים (א') אם לא תהיה הפתעה בלתי צפויה, וראש הממשלה בנימין נתניהו יסיים את כהונתו השניה בת ה-12 השנים. זווית נוספת לסיום תפקידו מגיעה מכיוון משפטו של נתניהו. פרשן המשפט חדשות 12 גיא פלג, התראיין הבוקר (ראשון) ב-130FM והתייחס לנושא.

לאחר שהתרצה: ח"כ אלחרומי מרע"מ יתמוך בממשלה

"מי שחשב שמדובר במשחק מכור, נדמה לי שיכול להתרשם שיש שופטים בירושלים והם עושים צדק ובוחנים את הדברים", אמר פלג על הקשיים של התביעה במשפט.

פרשן חדשות 12 הסביר כי קיים דיון ציבורי באשר להשפעת המשפט על הפופולריות של נתניהו: "יש כאלה שהיו אומרים, העובדה שהפופולריות של נתניהו לא נסדקה באופן משמעותי, מוכיחה שהציבור הרחב לא מאמין לפרקליטות ולכתב האישום". 

"אני חושב אחרת", אמר פלג. אזרחי ישראל מסתכלים על פרמטרים נוספים כשהם מאחורי הפרגוד ביום הבחירות. "אני חושב שגם אלה שבחרו ובוחרים בנתניהו לפחות בחלקם, אולי הגדול, באים ואומרים - בין שקיבל מתנות או לא, אלה לא הפרמטרים שעומדים לנגד עינינו בבואנו לבחור מי ינהל את ענייני המדינה".

פלג העריך בהמשך דבריו כי משפט נתניהו מהווה גורם חשוב בתמיכה לה הוא זוכה בזירה הפוליטית: "אנו רואים שגם לאחר הודעת שימוע והגשת כתב אישום, יש קו רציף בשיעור התמיכה בנתניהו", אמר פלג והוסיף: "זאת אומרת שהמשפט פחות משמעותי מכפי שהערכנו", אמר.


(עדכון משפט נתניהו, כאן חדשות)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן