שרה נתניהו הגיעה לביקור תנחומים אצל משפחות יהושע ואביגל

רעיית ראש הממשלה הגיעה לנחם את משפחתו של יגאל יהושע ז״ל שנרצח בלינץ׳ בלוד, ואת משפחת אביגל שאיבדה את עידו ז"ל, בנם בן החמש, שנרצח מפגיעת רקטה במבצע שומר החומות

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/21 21:19 יב בסיון התשפא

שרה נתניהו הגיעה לביקור תנחומים אצל משפחות יהושע ואביגל
שרה נתניהו בביקור תנחומים בבית משפחת יהושע, צילום: קרדיט: קובי גדעון /לע"מ

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, הגיעה היום (א') לנחם את משפחתו של יגאל יהושע ז"ל, בן 56, שנרצח בלינץ׳ בעיר לוד, ואת משפחת אביגל שאיבדה את בנה בן ה-5, עידו ז"ל, שנרצח מפגיעת רקטה במבצע שומר החומות.

הגברת נתניהו ביקשה לחזק את המשפחות בשעתן הקשה ושמעה אודות יקיריהן, והביעה צער וחיזקה את המשפחות בשמה ובשם ראש הממשלה ששלח את תנחומיו בשם הממשלה ובשם עם ישראל.

משפחתו של יגאל ז"ל סיפרה על ההחלטה לתרום את איבריו, שהושתלו בגופם של חמישה אנשים שונים. רעיית ראש הממשלה ציינה כי יגאל היה גיבור ובעל תעצומות נפש וההחלטה לתרום את איבריו מנציחה את דרכו, דרך של נתינה לזולת ותרומה לקהילה, "היה צדיק הן בחייו והן במותו", אמרה.

יגאל יהושע ז"ל הבוא למנוחות בשבוע שעבר לאחר שנרצח בלינץ' בלוד. הלינץ' האכזרי בוצע בשבוע הראשון למהומות, כשמתפרעים ערבים רגמו את רכבו של יהושע באבנים בזמן שנסע בעיר והוא נפצע קשה מאד. מותו נקבע מספר ימים לאחר המעשה. רעייתו של יהושע הסכימה לתרום את איבריו, שכאמור הושתלו בגופם של חמישה בני אדם.