סערת סלקום | ניצחון לראשי הרשויות ביו"ש: אבי גבאי התקשר והתנצל

קבוצת התקשורת הישראלית לקחה חלק בשביתת ערביי ישראל השבוע, והודיעה לעובדיה כי יפסיקו את עבודתם לשעה. לאחר שראשי הרשויות ביו"ש הודיעו כי הפסיקו את ההתקשרות, מנכ"ל החברה התקשר להתנצל: "מבינים את הטעות שלנו ומתנצלים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 20/05/21 11:38 ט בסיון התשפא

סערת סלקום | ניצחון לראשי הרשויות ביו"ש: אבי גבאי התקשר והתנצל
סלקום, צילום: Lior Mizrahi/Flash90

קבוצת התקשורת הישראלית, "סלקום", הודיעה לעובדיה ביום שלישי, כי החברה תפסיק את העבודה למשך שעה כאות הזדהות עם שביתת ערביי ישראל. "מחאה! احتجاج!", נכתב במודעת החברה, "החל מהשעה 13:00 ועד לשעה 14:00 נצא החוצה לעמוד ביחד כולנו - בעד דו קיום, אחווה ואהבת חינם".

לאחר שראשי הרשויות ביהודה ושומרון הודיעו כי הם מסיימים את ההתקשרות עם החברה, התקשר אתמול (ד') מנכ"ל סלקום, אבי גבאי, לאותם ראשי רשויות והתנצל. כך פרסם העיתונאי ישי פורת. "אני מתנצל הטיימינג שבחרנו היה לא מתאים, לא השימוש במילה מחאה ולא הזמן, אנחנו משקיעים ביהודה ושומרון וזה לא הוגן מה שעשו בחברה, הבהרנו כבר והתנצלנו". עוד דווח כי אמנם אלפי לקוחות ביקשו להתנתק אך רק מאות עשו זאת בפועל. 

המועצה האזורית גוש עציון תצא למכרז חדש לאספקת שירותי תקשורת במקום חברת סלקום עימה עובדת המועצה כיום. ראש המועצה, שלמה נאמן, אמר: "שביתה לדו קיום, אתם השתגעתם? אנחנו מצפים מחברת סלקום שתסייע למשק הישראלי, לא שתזיק לו מבפנים עם שביתות וחיזוק לגרועים שבאויבנו. נצא מידית למכרז חדש לאספקת שירותי תקשורת במקום חברת סלקום, עימה אנחנו עובדים היום. סלאמת סלקום - תשבתו בלעדינו!".

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ, פנה במכתב למנכ"ל גבאי, והודיע לו כי המועצה מבטלת את ההתקשרות השוטפת שלה עם חברת סלקום. "התבלבלתם בחברת סלקום בין אוהב לאויב, שכחתם מיהו הצד הטוב ומיהו הצד הרע. עם צמד המילים "דו-קיום" אתם מטשטשים את העובדה כי מחבלים ופורעים ערבים קמים בימים אלה על העם היהודי. על כן, הנחתי את גזברות המועצה להביא לסיום ההתקשרות עם חברת סלקום בהקדם האפשרי".

פורש. אבי גבאי

אבי גבאיצילום: מרים אלסטר/פלאש 90

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ומנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח השומרון רובי טלמן, הודיעו לגבאי כי הן עוצרות את העבודה עם החברה ולמעשה מבטלים התקשרות של מעל 1000 מנויים בחודש של המועצה ושל החברה לפיתוח השומרון. "אנחנו לא מעוניינים להיות מנויים בחברת סלולאר ישראלית ששכחה לאיזה צד של המתרס היא שייכת" אמר יוסי דגן.

"אין צורך לממן ולשלם לחברה הנותנת לגיטימציה למעשים חמורים, כמו שנעשו השבוע" אמר ראש מועצת הר חברון, יוחאי דמרי. "כשאני מוצא את עצמי בימים האחרונים מטפל באירוע אחרי אירוע של פגיעות בנפש וברכוש  של תושבי ,כשאני רואה את הפגיעות הנעשות כנגד אזרחי מדינת ישראל בכל מקום שהם, אין מקום להזדהות עם אויבנו. אין צודקת מהמערכה הזו הבאה להגן על אזרחנו  אני לא מעוניין שנותני שירות המקבלים כסף מאיתנו יגבו את אויבנו".

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן