לפיד מבטיח: בממשלה שאקים המנהיגים לא ירמו אחד את השני

יו"ר יש עתיד במסיבת עיתונאים בניסיון להכשיר את הקרקע לממשלת אחדות עם בנט: "לא ממשלת ימין לא ממשלת שמאל ממשלת אחדות ישראל, בממשלת האחדות יהיו 3 מפלגות ימין, 2 מרכז ו-2 מפלגות שמאל"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 18/04/21 18:04 ו באייר התשפא

לפיד מבטיח: בממשלה שאקים המנהיגים לא ירמו אחד את השני
יאיר לפיד, צילום: Miriam Alster/Flash90

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד במסיבת עיתונאים בתל אביב בו הוא מנסה להכשיר את הקרקע לממשלת אחדות משותפת עם נפתלי בנט. לפיד נסע לאחר נתינת המנדט לנתניהו  לחופשה בארצות הברית ולא עסק בהמשך שיתופי פעולה עם המפלגות האחרות בניסיון להקים ממשלה. 

כעת הוא מתחיל לגשש לעבר ממשלת אחדות עם בנט לאחר שנראה שנתניהו נמצא במבוי סתום. אמש נפגש לפיד עם יו"ר כחול לבן בני גנץ כדי להתחיל מגעים להרכבת ממשלה. 

לפיד בהצהרה: "אני רוצה להצטרף למה שאמר חברי בנט, ישראל לא יכולה לרשות לעצמה בחירות אנחנו חייבים להחזיר את האמון בין האזרחים להנהגה. לא ממשלת ימין לא ממשלת שמאל ממשלת אחדות ישראל. בשתיים האחרונות הפוליטיקה גרמה לשנאה וזעם. היא זיהתה את הפצעים של החברה וחיטטה בהם והתפקיד שלנו יהיה לרפא את הפצעים האלה."

"מהיום הראשון של יש עתיד אחדות מה שאנחנו חותרים אליו כי זה הדבר הנכון. יש פה מיליוני ישראלים שנמאס להם לריב נמאס להם מחוסר אחריות ושחיתות מפולחן האישיות המביך שמתנהל מולם. בממשלת האחדות יהיו 3 מפלגות ימין, 2 מרכז ו2 מפלגות שמאל. ככה ניראת אחדות כשאנשים שומעים אנשים עם דעות שונות הם מחליטים לעבוד יחד. אני דיברתי עם כולם נפגשתי עם כולם יותר מפעם אחת ואמשיך להיפגש איתן כולם מבינים שהגיע הזמן לשינוי יש אצלנו נכונות אדירה אני לא זוכר שום דבר דומה לזה" הוסיף לפיד. 

"מנהיגי ישראל לא ירמו אחד את השני, היא תביא יציבות כי אנחנו מאמנים בטוב משותף כי מאמינם שמה שחשוב באמת שהילד האחרון בעיירה האחרונה יקבל את החינוך הכי טוב וכולנו מאמינים שצריך יותר תשתיות דיגיטלים ופחות אלימות בחברה הערבית ופחות פרוטקציות. להקים ממשלה שהמחויבות לטובת המדינה היא מקור הכוח"

"תפיסות עולם שונות אבל כולנו ציונים וכולנו פטריוטיים ממשלה יציבה שמאמינה בשת"פ עם משהו שלא ראינו הרבה זמן, זה יכול לקרות עוד 3 שבועות, קורה פה משהו יותר גדול מהבייס, כשמדברים על הבייס אני אומר הבייס שלי הם אזרחי ישראל"

"זה ניסיון להציל את המדינה ממערכת משוחתת שקורעת אותנו מבפנים וזו החלטה נחושה הפעם ננהל את זה אחרת. משהו חדש מתחילים אחרת בהכרה העמוקה שממשלת אחדות צריכה להיות מבוססת על אמון אידיאל, על שת"פ, אנחנו עושים הכול ונעשה הכול כל דבר להקים פה ממשלת אחדות ישראלית ממשלה מתפקדת טובה יציבה ואכפתית". אמר לפיד

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן