ח"כ כסיף הגיש תלונה במח"ש נגד השוטרים שתקפו אותו

לאחר שהותקף בשישי האחרון על ידי שוטרי מג"ב בהפגנה בשכונת שיח' ג'ראח, ח"כ כסיף הגיע למחלקה לחקירות שוטרים על מנת להגיש תלונה נגד השוטרים שתקפו אותו | מפקד תחנת שלם בירושלים הגיע גם הוא לתת עדות

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 11/04/21 19:31 כט בניסן התשפא

ח"כ כסיף הגיש תלונה במח"ש נגד השוטרים שתקפו אותו
כסיף במח"ש, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

לאחר שהותקף בשישי האחרון על ידי שוטרי מג"ב בהפגנה בשכונת שיח' ג'ראח בירושלים, ח"כ עופר כסיף הגיע הערב (א') למחלקה לחקירות שוטרים על מנת להגיש תלונה נגד השוטרים שתקפו אותו. ח"כ עופר כסיף, מהרשימה הערבית המשותפת, השתתף בהפגנה נגד כניסת המשפחות היהודיות לשלושת הבניינים החדשים בכפר השילוח (סילוואן), ובמהלכה שוטרים היכו אותו קשות ואף השכיבו אותו על הרצפה.

מפקד תחנת שלם בירושלים, סנ"צ רונן חזוט, שפיקד על האירוע בו הותקף ח"כ עופר כסיף, הגיע גם הוא  למח"ש לפני שעה קלה, במטרה למסור את עדותו לאירוע.

 

 

מוקדם יותר היום, ח"כ כסיף הגיב לאירוע והתייחס לאלימות שהופנתה כלפיו אמר: "המשטרה מעבר להתנהלות הברברית שלה לא רק כלפיי, אלא גם כלפי מפגינים נוספים, מוסיפה חטא על פשע ומשקרת פעם אחר פעם. בהתחלה אמרו שנתתי אגרוף וחזרו בהם, אחרי זה אמרו בעטתי וחזרו בהם, עכשיו הם אומרים שאמרתי משהו - אולי גם מזה  יחזרו. שקר מוחלט. נניח והייתי אומר משהו נוראי, זה לא מצדיק הרמת יד מטעם מי שאמור להיות איש החוק".