הרב שמואל אליהו בפנייה למנסור עבאס

רב העיר צפת פנה ליו"ר רע"ם בנוגע למגעים להקמת ממשלה: "אפשר לריב פה עוד מאה שנה אבל הכי חכם שנעצור רגע ונקשיב לקב"ה. אם זה היסוד - יש על מה לדבר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/04/21 21:09 כד בניסן התשפא

הרב שמואל אליהו בפנייה למנסור עבאס
הרב שמואל אליהו , צילום: פלאש 90

על רקע השבעת הכנסת ה-24 והמגעים להקמת ממשלה, הרב שמואל אליהו, רב העיר צפת, פנה היום (ג') ליו"ר מפלגת רע"ם, ח"כ מנסור עבאס, בנוגע למגעים להקמת ממשלה. הרב אליהו פרסם סרטון שבו פרש את משנתו בנוגע לשיתוף הפעולה הפוליטי, והדגיש: "אפשר לריב פה עוד מאה שנה אבל הכי חכם שנעצור רגע ונקשיב לקב"ה. אם זה היסוד - יש על מה לדבר".

 

 

"התנועה האסלאמית, שעכשיו מדברים שנעשה שיתוף פעולה, צריך בירור בנוגע לזה", אמר הרב אליהו. "כדי שנעשה שיתוף פעולה צריכים לדעת שאנחנו בני אדם, ומי שמנהל את העולם זה אלוהים, "אין עוד מלבדו". גם אתם אומרים את זה, "אין אלוקים חוץ מאלוקים". זו האמת. אם הוא החליט שאנחנו יכולים לנצח, מי יכול לנצח אותו? תחשבו אתם נלחמים בדבר ה'".

הרב אליהו הסביר את דרכו: "התפקיד שלנו הוא להביא לכל העולם ברכה, אבל מי שנלחם בנו, הוא נלחם בו - אין לו סיכוי. אז אם אתם רוצים לדבר איתנו, תזכרו, הכל מתחיל במה שהוא אמר, והכל מסתיים במה שהוא אמר. אם זה היסוד, יש מה לדבר, אם היסוד הוא אחר - חבל על הזמן. "רבות מחשבות בלב איש ועצת ה' היא תקום". מי שהולך נגדו לא מצליח. זו ההצעה שלנו. אם ניגשים בענווה, יודעים שהוא זה שקובע, יש על מה לדבר".

הרב אליהו סיכם את פנייתו ליו"ר רע"ם: "אני רוצה לומר למנסור עבאס ולכל חברי התנועה האסלאמית, דעו לכם, אפשר לריב פה עוד מאה שנה, עם ישראל הולך ומתחזק הולך ומצליח, למה? כי הקב"ה אמר "ויהי". הכי חכם שנעצור רגע, נקבל עלינו עול מלכות שמים. נקבל עלינו לעשות את מה שהוא אומר".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן