בנט וסער ללפיד: נסכים לשיתוף פעולה עם רע"מ

יו"ר ימינה ויו"ר תקווה חדשה הבהירו ליו"ר יש עתיד כי לא יסכימו להישענות על הרשימה המשותפת, אך כן יסכימו לשיתוף פעולה עם ח"כ עבאס | בנוסף, פורסם כי רק לאחר כישלון נתניהו, בנט יסכים להצטרף ללפיד

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 06/04/21 20:58 כד בניסן התשפא

בנט וסער ללפיד: נסכים לשיתוף פעולה עם רע"מ
סער ובנט. ארכיון, צילום: מרים אלסטר/פלאש90

בחירות 2021: עם השבעת הכנסת ה-24 מוקדם יותר היום (ג') ועל אף שהנשיא ריבלין העניק את המנדט על הקמת הממשלה על ראש הממשלה נתניהו, המגעים להקמת ממשלה בגוש השינוי ממשיכים במלוא המרץ. על פי פרסום בכאן חדשות, יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט ויו"ר תקווה חדשה, ח"כ גדעון סער, הבהירו ליו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, כי הם לא יסכימו להישענות על הרשימה הערבית המשותפת, אך כן יסכימו לשיתוף פעולה עם מפלגת רע"מ והעומד בראשה ח"כ מנסור עבאס.

 

(השבעת הכנסת ה-24)

 

בתוך כך, בערוץ 13 התפרסם כי בנט אמר בשיחות סגורות שיחכה לכישלון נתניהו בהקמת ממשלה, ורק לאחר מכן יקים ממשלה עם לפיד. במפלגת ימינה מכחישים לחלוטין את הדיווח.

במפלגת הציונות הדתית הגיבו לפרסום בחריפות: "החתירה של בנט ושקד להקמת ממשלת שמאל עם לפיד מטרפדת את הסיכוי להקמת ממשלת ימין". 

עוד הוסיפו במפלגה של סמוטריץ': "בנט ושקד עושים הכל כדי שנתניהו יכשל ואז יגידו שאין ברירה אלא להקים ממשלה עם השמאל ותומכי הטרור. אנחנו קוראים לבנט ושקד לשים בצד את השאיפות האישיות הלא ראליות להיות ראש ממשלה עם 7 מנדטים, להבהיר שלא ישבו בשום ממשלה שאינה ממשלת ימין ולשלב ידיים עם שאר מפלגות המחנה הלאומי במאמצים להקמת ממשלת ימין".

כזכור, כל אחד משלושת ראשי המפלגות המליצו על מועמד אחר אצל הנשיא בתחילת השבוע. בנט ולפיד המליצו על עצמם ואילו סער ומפלגתו לא המליצו על אף מועמד ואמרו כי ימשיכו לפעול למען הקמת ממשלה של כל המפלגות המתנגדות לנתניהו.

 

מנסור עבאס. נאום היסטורי

מנסור עבאס. צילום: Flash90

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן