מנכ"ל משרד החינוך: נקיים למידה בחודש יולי

מנכ"ל משרד החינוך על החזרה ללימודים בקפסולות: "אין היגיון בעניין הזה. 76% מעובדי ההוראה מחוסנים". על האפשרות להמשיך את הלימודים בחודש יולי: "אנחנו כרגע מגבשים את התוכנית"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 04/04/21 08:07 כב בניסן התשפא

מנכ"ל משרד החינוך: נקיים למידה בחודש יולי
לימודים בתקופת הקורונה, צילום: Miriam Alster/FLASH90

לאחר חופשת הפסח שלא התקיימו בה לימודים, השבוע יחזרו התלמידים לבתי הספר. מנכ"ל משרד החינוך עמית אדרי התראיין הבוקר (א') לרשת ב' והסתכל עם הפנים קדימה לעבר המשך שנת הלימודים ודיבר על האפשרות להמשיך את שנת הלימודים בחודש יולי: "אנחנו כרגע מגבשים את התוכנית. עובדים בשטח מול הארגונים, משרד האוצר והבריאות. נקיים למידה בחודש יולי"

בנוסף התייחס אדרי לפתיחת מערכת החינוך והלמידה שממשיכה עדיין בקפסולות: "אין היגיון בעניין הזה. 76% מעובדי ההוראה מחוסנים. בנתונים הנוכחיים צריך להחזיר את המערכת מהר ככל האפשר ללמידה מלאה".

גם הממונה על הקורונה פרופסר נחמן אש התראיין הבוקר לגל"צ והסביר כי מערכת החינוך לקראת פתיחה מלאה: "היום אין יישובים אדומים - אנו בוחנים היכן ואיך אפשר לבטל את הקפסולות. זה יהיה הדרגתי, יתנהל מעקב של בדיקות בחלק מהמקומות - אבל הכיוון הוא לחזור ללימודים בכיתות מלאות"

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו כבר הודיע בעבר כי שנת הלימודים תמשך גם בחודש יולי אך לאחר דבריו זכה להתנגדות רבה בקרב הסתדרות המורים והמנכ"לית יפה בן דוד.