3 מיליון ישראלים קיבלו את המנה השניה של חיסון הקורונה. "מציל חיים"

משרד הבריאות מפרסם את הנתונים העדכניים של מבצע החיסונים, ומהם עולה כי אתמול חוסנו 157,000 איש, מתוכם כ 80,000 קיבלו את החיסון הראשון. שר הבריאות על המחסור בחיסונים: "המלאי של פייזר ייגמר ונעבור למודרנה. לא מבין את הפאניקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/02/21 07:38 י באדר התשפא

3 מיליון ישראלים קיבלו את המנה השניה של חיסון הקורונה. "מציל חיים"
תחנת חיסונים ניידת בחוף הים בתל אביב, אתמול, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

מבצע החיסונים "חוזרים לחיים" ממשיך והבוקר (ב') משרד הבריאות מפרסם את הנתונים העדכניים, ומהם עולה כי עד כה ניתנו כ-7.5 מיליון מנות חיסון וכי 2.6 מיליון ישראלים זכאים לתעודת מתחסן. 

157,000 איש התחסנו אתמול, מתוכם כ-80,000 קיבלו את החיסון הראשון. עד היום 4,377,000 בני אדם קיבלו חיסון ומתוכם כמעט 3 מיליון קיבלו גם את החיסון השני. שר הבריאות, יולי אדלשטיין, כתב הבוקר: "פותחים שבוע חיסונים עם נתונים מעודדים: יותר ויותר אנשים מבינים: חיסון מציל חיים. לכו להתחסן!". 

צילום: ללא

אתמול פורסם כי ייתכן מחסור בחיסונים החל מעוד שבועיים, והבוקר בראיון לכאן חדשות, ניסה אדלשטיין הרגיע: "עדיין העניין הזה לא סופי. אנחנו במבצע חיסונים מדהים וכשנגיע לכ-5 מיליון מתחסנים המלאי של פייזר ייגמר ונעבור למודרנה - שזה אותו חיסון עם תוצאות לא פחות טובות. לא מבין את הפאניקה בעניין".

על חגיגות הפורים והגבלות שייתכן ויוטלו אמר השר כי הוא מעריך שיוטל עוצר לילי: "היום הממשלה תחליט סופית. אנחנו מקבלים דיווחים על הזמנות למסיבות ועלייה במכירת משקאות חריפים. אני חושב שלצערי לא יהיה מנוס מהגבלות. יכול להיות שהכיוון הוא עוצר לילי".