נתניהו: "יכול להיות שנצטרך להאריך את הסגר"

ראש הממשלה ביקר בקופת חולים בבית שמש, והתייחס לאפשרות הארכת הסגר: "יכול להיות שנידרש לתקופה קצרה מוגבלת נוספת, נחליט על כך מחר". אך הוסיף כי "אנחנו בדרך לניצחון גדול"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 18/01/21 18:35 ה בשבט התשפא

נתניהו: "יכול להיות שנצטרך להאריך את הסגר"
סגר, צילום: נתי שוחט, פלאש 90

ראש הממשלה נתניהו התייחס הערב (ב') לאפשרות הארכת הסגר ההדוק, ואמר כי ייתכן וניאלץ להאריך אותו לתקופה קצרה. נתניהו התייחס גם למבצע החיסונים והבטיח כי "אנחנו בדרך לניצחון גדול".

האם הסגר יוארך ביותר משבוע? המלצת שר הבריאות

בביקור בקופת חולים מאוחדת בבית שמש אמר נתניהו כי "מחר נקיים את ישיבת הממשלה בנושא הקורונה. המוטציה משתוללת בעולם ומדינות מדברות על סגר עד אפריל, זה לא המצב אצלנו. אך יכול להיות שנידרש לתקופה קצרה מוגבלת נוספת, נחליט על כך מחר".

לדברי ראש הממשלה, "אנחנו בדרך לניצחון גדול. קיימתי היום ועידה עם שבעה ראשי מדינות מובילות בעניין הקורונה. הן בירכו אותנו על מבצע החיסונים הענק שלנו. הם התפעלו לא רק מהבאת החיסונים אלא גם מהקופות ומהביקוש לחיסונים פה".

על סגירת השמים וחיוב בדיקות קורונה לנכנסים לישראל אמר נתניהו כי "אמש קיימתי דיון עם שרי הבריאות והתחבורה. הנחיתי לקדם מיידית בדיקות קורונה לכל מי שנכנס לישראל והידוק נוסף של הטיסות הנכנסות לישראל והיוצאות ממנה".

בסיום דבריו פנה ראש הממשלה לציבור החרדי, אשר בקרבו אחוזי ההתחסנות נמוכים ביחס לשאר האוכלוסייה, וקרא להם להתחסן נגד קורונה: "לכו להתחסן. החיסון מציל חיים. רק יחד נוכל להביס את הקורונה".

אדלשטיין: "נבקש להאריך את הסגר, אין ברירה"

שר הבריאות אדלשטיין התייחס גם הוא למבצע החיסונים ואמר כי "עכשיו אפשר להתחסן מגיל 45. אנא, מי שבא להתחסן ויודע שאבא ואמא, סבא וסבתא שלו טרם התחסנו, תעזרו להם להגיע לקופות החלים שיקבלו חיסון".

לדבריו, "החיסונים לוקחים אותנו למקום טוב. במקביל טיפסנו בחולים הקשים, גם במחלקות הקורונה. נבוא מחר לממשלה ונבקש הארכה של הסגר. אין ברירה. מקווה שיאושר, כי כולנו מבינים את המצב. אי אפשר לחיות עם ממוצע של 8160 מאומתים ליום ו 1100 חולים קשים בבתי החולים. צריכים לטפל בזה, להתקדם עם החיסונים ולהגיע למציאות אחרת של פתיחת המשק, התרבות, בתי הכנסת, ומערכת החינוך. ואז נהיה בעזרת ה' המדינה הראשונה בעולם שאומרת: חזרנו לחיות חיים אמיתיים, חזרנו לחיים".
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן