מספר המאומתים החדשים צונח, גם מספר הבדיקות

ביממה האחרונה נרשמת עלייה קלה במספר הנדבקים עם 711 מאומתים חדשים. כמות הבדיקות עלתה מהיום הקודם אך היא עדיין נמוכה. בבתי החולים מאושפזים 331 חולים במצב קשה, מתוכם 99 מונשמים. 546 נפטרו עד כה

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/20 19:58 יג באב התשפ

מספר המאומתים החדשים צונח, גם מספר הבדיקות
צילום: פלאש 90

משרד הבריאות מעדכן הערב (ב') כי מספר הנדבקים בקורונה עומד על 711 מאומתים חדשים, מתוך מספר נמוך של בדיקות -  10,028 בלבד. 

מספר החולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ עומד נכון להיום בערב על 331 כשמתוכם 99 מונשמים.  מחצות נפטרו 8 אנשים, ומספר הנפטרים הכולל מפרוץ המגפה עומד על 546 בני אדם. בסך הכל נדבקו בנגיף בישראל מאז החלה ההתפרצות 74,102 בני אדם, כאשר מספר החולים והנשאים הפעילים עומד על 26,005, אחרי בשבוע שעבר מספר החולים הפעילים התקרב ל-35 אלף. 

במשרד הבריאות מבקשים להדגיש כי כמות החולים הפעילים והמחלימים משקפת שינוי של הימים האחרונים בהגדרת המחלימים. השינוי טרם הושלם במלואו, ועודנו בתהליך.

נתוני קורונה 3.8

נתוני קורונה 3.8צילום: משרד הבריאות

"רמת התחלואה בישראל היא מהגבוהות בעולם". כך אמר היום ראש הממשלה נתניהו בפתח הדיון בקבינט הקורונה, שהתכנס לדיון בהגבלות ובאפשרויות להקלות חדשות. לדברי נתניהו, "אלה החדשות הרעות. החדשות הטובות הן שבשבועיים האחרונים בערך, אנחנו נמצאים ב"פלאטו", גם אחרי שמתקנים ומשנים את שינוי הבדיקה ומספר הבדיקות בסופי שבוע, עדיין אנחנו כנראה ב"פלאטו".

נתניהו התייחס לאופציות הסגר העומדות על הפרק וטען כי הם "מנסים להימנע מהטלת סגר כללי על כלל המדינה". האפשריות האחרות הן הטלת סגר מקומי על ערים אדומות תוך הידברות עם ראשי הערים ומת סיוע לעסקים המקומיים. הדבר השני הוא סגר לילי, משעה מסוימת בערב ועד הבוקר והסגר השלישי הוא לסופי השבוע כשכמובן אפשר לשלב בין הסגרים לפי ההערכות קונקרטיות.