ח"כ שאשא-ביטון: "אני מוכנה לשלם מחירים אישיים"

וי"ר ועדת הקורונה מגיבה לסערה שחוללה, לאחר שבוועדה החליטו לבטל את ההגבלות של הממשלה על חדרי הכושר והבריכות. שאשא-ביטון גם ממש לא מתרגשת מהאיומים של הליכוד ומיקי זוהר כי תודח: "אין לי מה להתייחס לאמירות כאלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/20 07:38 כב בתמוז התשפ

ח"כ שאשא-ביטון: "אני מוכנה לשלם מחירים אישיים"
ח"כ יפעת שאשא ביטון, צילום: הדס פרוש/פלאש 90

דרמה פוליטית ארעה אמש (ב') ח"כ מיקי זוהר , יו"ר הקואליציה, החליט לפעול כנגד ח"כ יפעת שאשא-ביטון ואף שקל להדיחה מתפקיד יו"ר ועדת הקורונה. הדיבור על הדחה הגיע בעקבות ההצבעה שקיימה שאשא-ביטון בוועדת הקורונה,על החרגת חדרי הכושר ובריכות השחייה מצו הסגירה של הממשלה. ראש הממשלה הפעיל לחץ כבד על שאשא-ביטון שלא לקיים את ההצבעה בוועדה, אך ללא הועיל.

בראיון לישראל היום משיבה ח"כ שאשא-ביטון על המתקפות נגדה ועל הבחירה לפעול כפי שפעלה: "השיקול היחיד שלי היה מקצועי. קיבלתי החלטות לטובת הציבור נטו. כשם שבשבוע שעבר אישרנו את החוק המסמיך את הממשלה להכניס מיידית את הצווים לתוקף ורק אחר כך להביאם בפני הכנסת, וכשם שלפני כן דנו במגבלות ואישרנו למספרות, למשל, לעבוד, וגם לעסקים אחרים, כך גם הפעם באתי לעבוד למען הציבור וקיבלתי החלטות ענייניות. זה בסך הכל היה דיון ועדה. יש משבר כלכלי ומשבר בריאותי חמור ועלינו לאזן".

שאשא-ביטון מראה כי היא אינה חוששת מהשלכות על החלטתה וכן מאיומים על הדחה, על דבריו של מיקי זוהר אמרה: "מעולם לא הייתי בכזאת סיטואציה. אין לי מה להתייחס לאמירות כאלה, אני שלמה עם ההחלטה שלי. כשמדובר בדברים שאני מאמינה בהם, כשאני יודעת שזה נכון למען הציבור, אני מוכנה לשלם מחירים אישיים. כדי שהציבור יוכל לסייע לנו בשמירה על ההנחיות אנחנו צריכים לסייע לו בהשארת ענפים פתוחים ולהציג בפניו נתונים. לכן קיימתי דיון שמנגיש את המידע, הגיעו אנשי מקצוע בכירים, הציגו נתונים, קראתי מאמרים מכל העולם וקיבלתי החלטה מושכלת".

נכון לשלב זה הליכוד נסוג מההחלטה להדיח את שאשא-ביטון והחליטו לנקוט בדרך אחרת: "בתום השיחה בין בנימין נתניהו, מיקי זוהר ויריב לוין  הוחלט שינקטו כנגד ח״כ שאשא-ביטון צעדים משמעתיים. כמו כן בשלב בזה לא יועברו לוועדת הקורונה בראשה עומדת ח״כ שאשא ביטון הצעות חוק לדיון עד להודעה חדשה."

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן