שיקלי בהתבטאות ראשונה: "ניצחנו קרב חשוב, המערכה עוד לפנינו"

אחרי שהחליט להסכים להצעת פשרה ולפרוש מהכנסת כדי לרוץ בבחירות הקרובות - עמיחי שיקלי פרסם סרטון שמסביר על היום שהיה ועל עתידו הפוליטי | "המסר הוא לכל שליח ציבור: לך עם מה שהבטחת לבוחר, סוף האמת לנצח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/22 21:12 יא בתמוז התשפב

שיקלי בהתבטאות ראשונה: "ניצחנו קרב חשוב, המערכה עוד לפנינו"
עמיחי שיקלי, צילום: ועם מושקוביץ/דוברות הכנסת

אחרי שהגיש ערעור על הפרשתו מסיעת ימינה במטרה להצר את צעדיו ולמנוע ממנו לחבור לרשימה קיימת לקראת הבחירות החמישיות, עמיחי שיקלי הסכים להצעת הפשרה, האחרון ימשוך את הערעור ויורשה לרוץ בבחירות הקרובות ברשימה עצמאית או קיימת. היום פרסם שיקלי סרטון ברשתות החברתיות שמסביר על החלטתו ועל המשך דרכו הפוליטי.

"אנחנו מסיימים יום משמעותי מאוד ותהליך ארוך שבסופו של דבר השגנו הישג מאוד משמעותי. בסופו של דבר מה שראינו, מי שרצה לבוא להכריז עליי כפורש רק משום התחייבתי לעמוד בהבטחות לציבור הבוחרים אחת אחת מצא את עצמו בבית ויתר חבריו מגששים את דרכם ונאבקים על מקומם. המסר הוא לכל שליח ציבור: לך עם מה שהבטחת לבוחר, סוף האמת לנצח".

"השנה הזאת הייתה שנה קשה לעם ישראל"

שיקלי לא חסך בדבריו ביקורת על חברי לשעבר ברשימת ימינה, בנט ושקד, שלדעתו התעלמו . "השנה הזאת הייתה שנה קשה לעם ישראל", הצהיר שיקלי, "ראיתי את הנאומים של שקד על הדשא המוריק ועוד כל מיני דברים כאלה. לא הוזכרו 19 נרצחים השנה וגם בנט לא טרח לציין אותם או לבקר אותם ואני חושב שזו הייתה באמת שנה קשה ואני מאוד מאוד שמח, וכמו שאמרתי כל אימת שהממשלה הזאת עומדת על הרגליים אני לא אתפטר מהכנסת. אבל עכשיו כשהממשלה נפלה וההישג הזה הושג אני בלב שקט מתפטר למעשה מהכנסת בימים הקרובים על מנת להבטיח את מקומי בכנסת הבאה כדי שאוכל להמשיך ולשרת את עם ישראל ולשרת המחנה הלאומי בצורה מהמיטבית".

"הניסיונות להכשיל אותי רק חיזקו אותי"

בסרטון התוודה שיקלי שהוא עדיין לא יודע באיזו מסגרת הוא יתמודד בבחירות לכנסת הבאה, אבל בימים הקרובים הוא יקבל את ההחלטה. "כמו כן בימים הקרובים אני מתכוון לפרסם הצהרה איך הדבר הזה יהיה באיזה פורמט בדיוק נעשה את זה ככה שזה יהיה חכם שנוכל למקסם את הכוח שיש למחנה הלאומי כי אנחנו עומדים בפני מערכה קשה וסבוכה" אמר שיקלי.

שיקלי סיים את דבריו בהודאה לקהל תומכיו. "לבסוף בשבת קראנו את פרשת בלק שבה הניסיונות לקלל יתהפכו ויצאו לברכה, וזה בדיוק מה שקרה פה. הניסיונות לקלל, הניסיונות להכשיל אותי רק חיזקו אותי. וזה המסר אליכם וגם לכל מי שיבחר ללכת בדרך שהיא דרך ציבורית - אין קיצורי דרך. הדרך הקשה, הדרך הישרה זו הדרך ללכת בה. אין עם כלביא יקום וכלביא יתנשא. תודה לכם על התמיכה", סיים שיקלי את דבריו.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן