בחירות 2022: חברי הכנסת סמוטריץ' ושיקלי הודיעו עם מי לא ישתפו פעולה

יו"ר הציונות הדתית הודיע כי ניר אורבך לא ישולב בבחירות הבאות ברשימת מפלגתו לכנסת הבאה: "כמוהו גם שאר חברי ימינה" | חבר הכנסת מימינה הודיע כי לא ישתף פעולה עם השרים איילת שקד ומתן כהנא: "גם אם בנט יפרוש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/06/22 11:42 כד בסיון התשפב

בחירות 2022: חברי הכנסת סמוטריץ' ושיקלי הודיעו עם מי לא ישתפו פעולה
סמוטריץ' ושיקלי, צילום: Flash90

יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', וחבר הכנסת מימינה, עמיחי שיקלי, מתכוננים כמו שאר חברי המשכן, לבחירות החמישיות שתתקיימנה ב-1 לנובמבר 2022. השניים לא יודעים כמובן כיצד ואיך תסתיימנה הבחירות, אולם שניהם בישרו הבוקר (ה') עם מי לא ישתפו פעולה.

"ניר אורבך לא יהיה ברשימת הציונות הדתית בכנסת הבאה, כמוהו גם שאר חברי ימינה", הודיע סמוטריץ' בראיון ברדיו "קול ברמה". עוד הוא אמר כי "הימין צריך לרוץ בבחירות האלו באפס סיכונים, מכיר את שיקלי וסומך עליו שהוא אחראי, מימין לליכוד יש מקום למפלגה אחת. בנט ושקד ניסו את זה ולא עברו את אחוז החסימה".

על הריצה המשותפת עם עוצמה יהודית, אמר: "בן גביר חבר מוכשר, אנחנו ממשיכים הלאה בכל הכח. המקום שלי והתפקידים שלי הם לא הסיפור, אני לא אתעקש על שום דבר ונעשה הכל כדי שסוף סוף נצליח לעמוד במשימה".

שיקלי התראיין גם הוא ב"קול ברמה", והבהיר כי "לא אשתף פעולה עם מתן כהנא ושקד גם אם בנט יפרוש". עוד הוסיף, “אף מסע לא נמדד בקו ההתחלה, רק בקו הסיום, אני חושב שהליכה ברשימה עצמאית עשויה להיות שובר שוויון למחנה הלאומי. היחסים ביני ליריב לוין קרובים, אני מכיר לפחות עוד שתי מפלגות שמתארגנות בימין”.