חימי שובר שתיקה: "הכל היה בהסכמה" | עורכת הדין מכחישה

יו"ר לשכת עורכי הדין שהודיע כי יתפטר מתפקידו, מספק את גרסתו וטוען: "אינני יכול להביט לאשתי ולבנותיי בעיניים" | סמוטריץ' התייחס לפרשה ואמר: "הפרשיה מוכיחה כמה השיטה הנוכחית פשוט לא עובדת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/01/23 20:27 ט בשבט התשפג

חימי שובר שתיקה: "הכל היה בהסכמה" | עורכת הדין מכחישה
אבי חימי, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

שובר שתיקה: לאחר התפוצצות הפרשיה במסגרתה נחשד אבי חימי, יו"ר לשכת עורכי הדין במעשה מגונה למועמדת לשיפוט, הודיע הערב (ג') חימי כי הוא מתפטר מתפקידו. בראיון שנתן לגיא פלג ב"חדשות 12", אומר חימי: "עושים לי חיסול ממוקד, יש ציר רשע שמטפל בכל בן אדם שחושב אחרת".

מנגד, עורכת הדין שנמצאת במרכז הפרשה אומרת הערב לאיילה חסון כי "לא הייתה הסכמה, היה אדם בעל מעמד שמרשה לעצמו לנהוג באופן שבו מצופה מגברים שלא לנהוג בנשים תחת מרותן".  דוברות המשטרה מסרה היום כי "אגף החקירות והמודיעין במשטרת ישראל, בהתייעצות עם פרקליטות המדינה, בוחן את הפרסום אמש בעניינו של יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי".

במשטרה שוקלים לפתוח בחקירה

בתחילת דבריו התייחס חימי לפרשה עצמה ואמר לפלג: "היממה האחרונה היא הקשה בחיי. אינני יכול להביט לאשתי ולבנותיי בעיניים". בנוגע לטענות עצמן נגדו אומר חימי: "היה לי קשר אינטימי של 3-4 שנים עם אותה עורכת דין. הכל כולל הסרטון היה בהסכמה".

חימי נואם בהפגנה

חימי נואם בהפגנה צילום: Gili Yaari /Flash90