איילה חסון חשפה בשידור: חשד למעשה מגונה מצד יו"ר לשכת עורכי הדין

איילה חסון חושפת כי עו"ד אבי חימי ביצע מעשה מגונה במועמדת למשרת שיפוט, לאחר שביקשה ממנו המלצה. חימי הגיב: "חלק ממכונת הרעל של מי שפועל לקדם את המהפכה המשטרית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/23 20:52 ח בשבט התשפג

איילה חסון חשפה בשידור: חשד למעשה מגונה מצד יו"ר לשכת עורכי הדין
אבי חימי, חשדות קשות, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

חשדות נגד אבי חימי: יו"ר לשכת עורכי הדין בישראל עו"ד אבי חימי עומד הערב (ב') בליבה של סערה לאחר חשיפת העיתונאית איילה חסון כי חימי ביצע מעשה מגונה במועמדת לשיפוט. חסון חשפה כי בידיה ראיות וסרטון של חימי כשהוא עושה מעשה מגונה בעת שיחת וידאו עם מועמדת לשיפוט שביקשה ממנו המלצה.

חסון עימתה את חימי שלא הכחיש

חסון עימתה את חימי עם הטענות ובהקלטה ששודרה בחדשות 13, נשמע חימי כשהוא לא מכחיש את המקרה בפה מלא אלא אומר משהו על הסכמה. עוד טען חימי בשיחה עם חסון, כי אם יש למתלוננת טענות היא יכולה להתלונן במשטרה, חימי לא התייחס לשאלה המוסרית של הפרסום וטען כי מדובר ברדיפה פוליטית על רקע היותו אחד הקולות הבולטים נגד הרפורמה במערכת המשפט.

איילה חסון

איילה חסון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חסון מצידה לא קיבלה את טענותיו של חימי ואמרה כי היא נותנת לו את הבמה להגיב, אך לא מקבלת כלל את טענותיו לרדיפה פוליטית. עוד הוסיפה חסון כי בידיה סרטון של המעשים וכי היא מעידה כי הדברים אכן קרו בשנה האחרונה.

תגובתו של חימי

פרסום זה הינו חלק ממכונת הרעל של מי שפועל לקדם את ההפיכה המשטרית. אני לוקח בחשבון שינסו לפגוע בי ברמה האישית וזהו מחיר שאשלם באהבה