הנשיאה חיות בתגובה ראשונה לפרשת חימי: "צר לי על הפרסומים המעיבים"

בצל הודעת ההתפטרות של יו"ר לשכת עורכי הדין הערב ולאחר שלא הגיע לטקס השמכת עורכי הדין החדשים, מגיבה חיות לראשונה לפרשה ואומרת: "הפרסומים מעיבים על האווירה"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 31/01/23 17:56 ט בשבט התשפג

הנשיאה חיות בתגובה ראשונה לפרשת חימי: "צר לי על הפרסומים המעיבים"
חיות בטקס, צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90

תגובה ראשונה: הנשיאה אסתר חיות מגיבה לראשונה לפרשת אבי חימי. בטקס הסמכת עורכי הדין החדשים בה היה אמור לקחת חלק גם יו"ר לשכת עורכי הדין, אבי חימי וביטל את השתתפותו, הגיבה הנשיאה בעמימות לפרשה ואמרה כי הפרשה "מעיבה על האווירה החגיגית".

הקשיבו לדברים המלאים של חיות:

אבי חימי

אבי חימי צילום: Tomer Neuberg/Flash90

דבריה המלאים של הנשיאה חיות: "צר לי מאוד שפרסומים מן היממה האחרונה מעיבים לא מעט על האווירה החגיגית של הטקס היום אך כדי לא להשבית את השמחה שלכם מוסמכות ומוסמכים יקרים אני מבקשת להתמקד בצד המואר של האירוע המרגש הזה שהוא אבן דרך משמעותית בחיי כל אחד ואחד מכם"

אסתר חיות

אסתר חיות צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כזכור, אמש (ב') חשפה העיתונאית איילה חסון כי חימי ביצע מעשה מגונה במועמדת לשיפוט. חסון חשפה כי בידיה ראיות וסרטון של חימי כשהוא עושה מעשה מגונה בעת שיחת וידאו עם מועמדת לשיפוט שביקשה ממנו המלצה.

חסון עימתה את חימי שלא הכחיש

חסון עימתה את חימי עם הטענות ובהקלטה ששודרה בחדשות 13, נשמע חימי כשהוא לא מכחיש את המקרה בפה מלא אלא אומר משהו על הסכמה. עוד טען חימי בשיחה עם חסון, כי אם יש למתלוננת טענות היא יכולה להתלונן במשטרה, חימי לא התייחס לשאלה המוסרית של הפרסום וטען כי מדובר ברדיפה פוליטית על רקע היותו אחד הקולות הבולטים נגד הרפורמה במערכת המשפט.