ריקלין: "בנט לא הציע לי שיריון"

איש התקשורת הסרוג צייץ כי לא קיבל הצעה לשיריון במפלגת הימין החדש, וטען כי זו תהיה טעות לקיים איחוד גדול של כל מפלגות הימין: "חייבים שתי מפלגות מימין לליכוד כדי לנצח"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 11/07/19 14:57 ח בתמוז התשעט

ריקלין: "בנט לא הציע לי שיריון"
שמעון ריקלין, צילום: אמיר לוי/פלאש 90

הודף את השמועות. לאחר שבתחילת השבוע דווח בחדשות 12 כי נפתלי בנט שוקל לצרף לרשימת הימין החדש את העיתונאי שמעון ריקלין, פרשן ערוץ 20, ריקלין עצמו כותב היום (ה') בטוויטר: "לא קיבלתי הצעת שיריון מבנט", אך טוען כי איחוד כולל במפלגות שמימין לליכוד יהיה טעות, ועליהן לרוץ בשני ראשים במטרה למקסם קולות.

"לא קיבלתי הצעת שריון מבנט", כתב ריקלין בטוויטר. "ככה תוכלו אולי להקשיב טוב יותר: הימין איבד אחרי הבחירות האחרונות שתי מפלגות: כחלון וליברמן. לדוגמא: בבחירות ליכוד פלוס כחלון 39. עכשיו 31. לכן כל הדיבורים על ״אחדות בימין״ כך שתיהיה רק מפלגה אחת מימין לליכוד הם טעות גסה. צריכים שתיים, כלומר חייבים, כדי לנצח.

כזכור, ריקלין, שהיה נחשב למקורב לראש הממשלה ורעייתו, ולאחד מתומכיו הגדולים בתקשורת לאחר שהגן עליו לא אחת בבמות התקשורתיות השונות, ביקר לאחרונה מספר פעמים את נתניהו, על רקע ההצעה שהגיש למפלגת העבודה להצטרף לממשלתו, לאחר הבחירות האחרונות, ועל רקע הדיווחים על המגעים עם המפלגות הערביות.