הסרטון שנגנז: ההסכם הסודי בין גבאי לנתניהו נחשף

לאחר שגבאי ונתניהו חתמו על הסכם במו"מ הקואליציוני, יו"ר מפלגת העבודה חשש כי נתניהו יבטל את ההסכם ויחבור לליברמן ברגע האחרון. נתניהו הציע שגבאי יצלם אותו מודיע כי סיים את השותפות עם ישראל ביתנו. הסרטון צולם ונגנז

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/19 22:16 כז באייר התשעט

הסרטון שנגנז: ההסכם הסודי בין גבאי לנתניהו נחשף
יור מפלגת העבודה אבי גבאי קורא לאיחוד, צילום: פלאש 90, הדס פרוש

במסגרת הניסיונות להרכבת הממשלה הציע נתניהו ליו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, לחבור לממשלת הליכוד בתמורה הצעה מפתה במיוחד הכוללת מספר תיקים לחברי מפלגת העבודה. גבאי חשש שנתניהו יחבור לליברמן ברגע האחרון, וצילם את ראש הממשלה, בהסכמתו, אומר כי סיים עם ישראל ביתנו לעולם. החיבור סוכל לאחר שהתפרסם בערוצי החדשות, כך דיווח עמית סגל. 

גבאי נפגשו ביום שלישי נפגשו גבאי ונתניהו בבלפור, ותפרו תיקים לחברי המפלגה. במסגרת ההבנות גבאי יקבל את תיק האוצר, שהובטח ליריבו כחלון. ח"כ שלי יחימוביץ תמונה לשרת התרבות ותקשורת, ותהיה אחראית על המכינות הקדם צבאיות הקרובות לליבה. ח"כ שמולי ימונה לשר לשירותים חברתיים, וטל רוסו ימונה לסגן שר הביטחון, כמעליו רק ראש הממשלה- כלומר סגן שר ללא שר. 

 במהלך הדיונות גבאי חשש שנתניהו ינטוש אותו לטובת הסכם עם ליברמן. בכדי להוכיח את נכונותו הציע ראש הממשלה לכנס מסיבת עיתונאים, בה יודיע כי הוא טרק את הדלת לעולמים בפני ישראל ביתנו ועומד בראשה. 

גבאי עדיין הביע חשש. ראש הממשלה הציע שגבאי יצלם אותו. אבי גבאי הוציא את הפלאפון שלו וצילם את ראש הממשלה אומר: "היום יום רביעי 6:30 בבוקר" והוסיף כי לא יחבור לליברמן לעולם. השותפות סוכלה לאחר שהחיבור פורסם  בערוצי החדשות. הסרטון המדובר נגנז. 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן