ריקלין שוב תוקף את נתניהו: "בונה אופציה ללכת עם הערבים"

איש הימין והעיתונאי טען כי ראש הממשלה בוחן חבירה למפלגות הערביות מכיוון שאין לו מספיק מנדטים בימין: "זה קו אדום מבחינתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/19 11:56 כה בסיון התשעט

ריקלין שוב תוקף את נתניהו:  "בונה אופציה ללכת עם הערבים"
שמעון ריקלין, צילום: אמיר לוי/פלאש 90

העיתונאי ואיש הימין שמעון ריקלין תוקף, בתכניתו של ניסים משעל ב- 103FM, את ראש הממשלה נתניהו על החלטתו לכונן ממשלה עם מפלגת העבודה וכחול לבן: "אנחנו מגיעים למצב שבו אנחנו צריכים לדאוג לצד השמירה על נתניהו צריך לשמור על הימין, ואני פוחד שאנחנו מגיעים למצב שאין איזון בין השניים".  

ריקלין טען כי נתניהו מבין כי יש לו בעיה להקים ממשלה ללא ליברמן, מכיוון שאין לגוש הימין מספיק מנדטים, ואמר: "נתניהו בונה אופציה ללכת עם הערבים, וזה קו אדום מבחינתי". 

אתה חושש שברק ישנה את התמונה הפוליטית?

"האמת שלא. אני לא חושב שהוא בסוף ירוץ לבד, הוא ינסה לעשות חיבורים. יש לו קופת שרצים, הוא לא הסביר עד היום על קרן וקסלר, ויש הרבה דברים שהוא פגיע בהם. הליכוד לא תוקף כי הוא לא רואה בו יריב, לא מתייחסים אליו. כשאתה משיק מפלגה ואתה מקבל 5 מנדטים אתה לא איום רציני, וככה צריך להתייחס לזה". 

כלומר, הליכוד יתעלם ממנו?
"אני לא יודע מה יקרה אם הוא יטפס בסקרים. אני לא צייצתי מילה על ברק, כי זה נראה לי בינתיים שולי ולא דרמטי". 

ריקלין הוסיף: "אם השמאל רוצה לנצח את הבחירות אסור לו לדבר מילה על שחיתות ועל נתניהו, שיציע הצעות. כל עוד השמאל ימשיך לדבר על שחיתות וצוללות, והציבור לא קונה את הסיפורים על שחיתות, אז הוא יפסיד את השלטון. או בגלל שלשמאל אין מה להציע או בגלל שהוא מונע משנאה אבל זה פשוט טעות פטאלית. אני לא מבין מה הם לא מבינים

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן